کد خبر: 59013
A

پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت، جلوه ای زیبا که با دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام امّت به میهن اسلامی آغاز و در 22 بهمن عید ظفرش نمایان شد.

انقلاب بزرگ اسلامی ایران، معجزه ای بود که تجدید بنای دین، عظمت مسلمانان، نستوهی و پایداری امت اسلام، و تبلور عینی مکتب الهی را به ما هدیه کرد. در این ایام بود که ملت مسلمان ایران، تولدی نو یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید و امامت و ولایت را به شایسته ترین وجه گردن نهاد و چه خون ها و عزیزانی را در این راه تقدیم کرد.

تشکیل جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملی ایرانیان بر سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ‌ای از وعده‌ خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

امروز با آغاز دهه شکوهمند فجر، ایران اسلامی حال و هوایی دیگر دارد، زیبایی و بهروزی که در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست کارآمد دولت تدبیر و امید تبلور یافته، خود نشان از آینده ای بهتر برای میهن عزیزمان دارد.

بی شک شما همکاران عزیز با عزمی جدی و اراده ای خلل ناپذیر در مسیر پیشرفت و توسعه گام برخواهید داشت تا با انجام مسئولیت های خود در جهت تأمین مالی پروژه های صنعتی و اشتغال زائی، رسالت خود را در قبال منافع ملی، آرمان های شهدای انقلاب، فعالان اقتصادی، مشتریان و مردم شریف این آب و خاک محقق سازید.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام، آرزومندم با تلاش و همراهی کلیه همکاران گرامی در این روزهای مهم و حساس همانند گذشته نقش خود را به عنوان یکی از مهم ترین بانکهای تخصصی و توسعه ای ایران اسلامی در عرصه صنعت و معدن به خوبی ایفا نماییم و هر روز بیش از پیش، شاهد تبلور آرمان های انقلاب در عرصه‌ های ملی و بین المللی و دستیابی به موفقیت های پایدار در عرصه سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر