کد خبر: 59015
A

نرخ دلار کاهش یافت ۱۱ هزار و ۲۵۰تومان/ پیش بینی کاهش نرخ دلار طی هفته جاری

همان طور که فعالان بازار ارز پیش بینی می کردند، دلار هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد.همان طور که فعالان بازار ارز پیش بینی می کردند، دلار هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد.

نرخ دلار کاهش یافت  ۱۱ هزار و ۲۵۰تومان/ پیش بینی کاهش نرخ دلار طی هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با کاهش قیمت نسبت به آخرین قیمت های روز پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در صرافی ملی در روز چهارشنبه در یک قدمی ۱۲ هزار تومان قرار گرفته بود. با برقراری کانال مالی ایران و اروپا پیش بینی می شد قیمت ها رو به کاهش بگذارد. در حال حاضر ، در اولین روز هفته قیمت دلار نسبت به روز چهارشنبه کاهشی در حدود ۴۰۰ تومان را نشان می دهد.قیمت دلار نسبت به روز پنجشنبه نیز کاهشی برابر با ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد.  

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با کاهش نسبت به نرخ پایانی روز پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

کاهش نرخ دلار

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

 ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر