کد خبر: 59945
A

مددجویان کمیته امداد از پرداخت عوارض و هزینه های آب، برق و گاز معاف هستند

نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با 112 رای موافق، 40 رای مخالف، 50 رای ممتنع از 194 نماینده حاضر با پیشنهاد عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه موافقت کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت عوارض و هزینه های آب، برق و گاز معاف هستند.

مددجویان کمیته امداد از پرداخت عوارض و هزینه های آب، برق و گاز معاف هستند

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با 112 رای موافق، 40 رای مخالف، 50 رای ممتنع از 194 نماینده حاضر با پیشنهاد عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد مصری یک بند به تبصره 6 الحاق می شود که در این بند آمده است: در راستای اجرای جز دو بند چ ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه، مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت هزینه های صدور پرداخت ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معافند.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در طرح پیشنهاد خود گفت: هر سال برای مددجویان کمیته امداد انشعابات آب، برق و گاز و فاضلاب را رایگان می کنیم به دلیل آن که واحدهای مسکونی که برای آنان ساخته می شود، عمدتا از سوی خیرین یا نهادهای مربوطه ساخته می شود.

وی ادامه داد: در قانون برنامه ما این ها را معاف کردیم از این رو می خواهیم در بودجه نیز آنان معاف شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر