کد خبر: 60896
A
شهین نظری تولید کننده و کارآفرین زن:

هدف من از شروع فعالیت در حوزه صنایع دستی استقلال مالی و کارآفرینی برای خودم و زنان بوده است

هدف من از شروع فعالیت در حوزه صنایع دستی استقلال مالی و کارآفرینی برای خودم و زنان بوده است. چرا که مانند من زنان بسیاری در کشور وجود دارند آنها به دنبال شغل و استقلال مالی می باشند. همیشه دلم می خواست کارهای خاص تولید کنم با توجه به اینکه در ایتالیا نمایشگاه داشتم تولیدات من بسیار مورد استقبال اروپایی ها خصوصا مردم ایتالیا قرار گرفت.

هدف من از شروع فعالیت در حوزه صنایع دستی استقلال مالی و کارآفرینی برای خودم و  زنان بوده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  #زنان نسل تحریم نام کمپینی است که زنان کارآفرین ایجاد کرده اند. کارآفرینانی که چرخ صنعت کشور را می گرداند . یکی از این کارآفرینان و تولید کنندگان؛ شهین نظری چیرانی ساکن کرج است که در حوزه حکاکی و تولید محصولات صنایع دستی چرمی فعالیت می کند.

 

این زن کارآفرین تولید کننده موفقی است که اکنون به صادرات فکر می کند.

شهین نظری چیرانی در پاسخ به این سوال که هدفش از فعالیت در عرصه صنایع دستی چه بوده و آیا به این هدف رسیده است گفت:

 

هدف من از شروع فعالیت در حوزه صنایع دستی استقلال مالی و کارآفرینی برای خودم و  زنان بوده است. چرا که مانند من زنان بسیاری در کشور وجود دارند آنها به دنبال شغل و استقلال مالی می باشند. همیشه دلم می خواست کارهای خاص تولید کنم با توجه به اینکه در ایتالیا نمایشگاه داشتم تولیدات من بسیار مورد استقبال اروپایی ها خصوصا مردم ایتالیا قرار گرفت.

 

این کارآفرین در خصوص فعالیت زنان گفت: 90 درصد کسانی که با من کار می کنند زن هستند و بیشتر زنانی که با من کار می کنند سرپرست خانواده و دانشجویانی هستند که از این راه هزینه های تحصیل شان را فراهم می کنند.

خوشحالم از اینکه توانسته ام برای تعدادی از زنان ایرانی کار آفرینی کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر