کد خبر: 61432
A

ادامه کاهش قیمت ارز در بازار + آخرین قیمت

بازار ارز بار دیگر از ابتدای هفته جاری روند نزولی به خود گرفته و نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشته است. شعب ارزی بانک‌ها امروز (۲۶ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۱۵ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۷۱۲ تومان بود، حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت دارد. قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۲۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت بیش از ۱۰۰ تومانی داشته است. همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۷۷۷ تومان اعلام شده است.

ادامه کاهش قیمت ارز  در بازار + آخرین قیمت

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شعب ارزی بانک‌ها امروز (۲۶ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۱۵ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۷۱۲ تومان بود، حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت دارد.

قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۲۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت بیش از ۱۰۰ تومانی داشته است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۷۷۷ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۵ هزار تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام کرده‌اند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر