کد خبر: 61505
A

پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو

حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه فرا رسیدن نوروز پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: تقارن عید نوروز با سیزدهم ماه رجب سالروز ولادت با سعادت نخستین ستاره آسمان امامت و ولایت، امیرالمؤمنین(ع) بزرگمرد برابری، مظهر شجاعت و انسانیت و روز پدر و همچنین عید مبعث در سال پیش رو نوید رحمت و برکت است.

پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه فرا رسیدن نوروز پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

 

     آیینه روزگار لبخند خداست                      آرامش سبزه زار لبخند خداست
          از عطر نگاه باغ ها دانستم                               نام دگر بهار لبخند خداست 

تقارن عید نوروز با سیزدهم ماه رجب سالروز ولادت با سعادت نخستین ستاره آسمان امامت و ولایت، امیرالمؤمنین(ع) بزرگمرد برابری، مظهر شجاعت و انسانیت و روز پدر و همچنین عید مبعث در سال پیش رو نوید رحمت و برکت است.

اینجانب در آستانه حلول سال نو، تجدید زندگی طبیعت را که یادآور عظمت بی انتهای پروردگار و تداعی کننده حال بهتر در همه موجودات عالم هستی است به ملت شریف ایران و تمامی همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های موجود، مجموعه بزرگ بانک صنعت و معدن توانست همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم، گام‌هایی استوار در جهت خوشنودی ملت و سربلندی میهن عزیزمان بردارد و به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای در حوزة صنعت و معدن موفق گردید تا با امکان سنجی و تأمین مالی طرح های عظیم و زیربنایی و بهره برداری از پروژه های بزرگ صنعتی گامهای بلندی در مسیر توسعه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته و به عنوان مشاور و تسهیلگر، خدمات ارزنده ای به صنعتگران و متولیان تولید در کشور ارائه نماید.

در سال 98 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و افزایش دانش و مهارت شغلی، به گونه ای عمل نمائیم تا شاهد افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان در راستای اهداف و برنامه های بانک باشیم و به یاری خداوند مسیر تعالی در ارائه خدمات را با سرعتی بیش از پیش طی نماییم.

سال 97 را در حالی سپری می کنیم که کشور با تحریم های یک جانبه مواجه است. در چنین شرایطی پشتیبانی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و معدنکاران کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و بر ماست تا با ایجاد اعتماد و روحیه خودباوری در بخش تولید و تقویت اتحاد و وحدت ملی در حمایت از کالای ایرانی، شرایط را برای رونق تولید و اشتغال پایدار تسهیل نماییم.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و این نوروز باستانی به ملت شریف ایران، همکاران، صنعتگران و کارآفرینان که سال آینده را با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر آغاز می نمایند، شادکامی و بهروزی تمامی این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید شاهد استمرار و افزایش رحمت و برکات الهی برای میهن عزیزمان باشیم .

حسین مهری نوروز 98

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر