کد خبر: 61673
A

میزان خسارات سیل در گنبد کاووس امشب اعلام می‌شود

رییس اتاق اصناف گنبد کاووس با بیان اینکه به دلیل حجم پایین درآمد در روستاها، واحدهای صنفی به خرید بیمه نامه حوادث نمی‌پردازند، گفت: حجم اعظم خسارت وارده به واحدهای صنفی در مناطق روستایی و مسیرهای ورودی شهر بوده است و تا ساعات پایانی امروز میزان خسارات مشخص و اعلام خواهد شد.

میزان خسارات سیل در گنبد کاووس امشب اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عادل وهاب زاده در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با شرایط واحدهای صنفی گنبد کاووس بعد از وقوع سیل اخیر در استان گلستان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت معدن تجارت و اتحادیه های صنفی، مقرر شده تا امشب میزان خسارات وارده به واحدهای صنفی مشخص و اعلام شود.

رییس اتاق اصناف گنبد کاووس خاطرنشان کرد: حجم اعظم خسارات وارده به واحدهای صنفی مربوط به واحدهای صنفی مستقر در ورودی شهر و روستاهای کوچک اطراف شهر گنبد کاووس بوده است و آنچنان مشکل و خسارتی به واحدهای داخل شهر وارد نشده است.

وی یادآور شد: واحدهای صنفی این شهر که دچار خسارت نشده اند به فعالیت صنفی خود ادامه می‌دهند و مشکلی در عرضه و توزیع کالاهای مورد نیاز از سوی واحدهای صنفی نیست.

وهاب زاده ادامه داد: توزیع مایحتاج اصلی سیل زدگان همچون پتو، بسته های خوراکی و چادر در شرایط فعلی از سوی هلال احمر انجام می‌شود و مردم مشکلی برای تهیه اقلام خوراکی که از سوی واحدهای صنفی تهیه و توزیع می‌شود، نخواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واحدهای صنفی دارای بیمه حوادث بوده اند؟ گفت: در سالهای اخیر باتوجه به شرایط استان و احتمال وقوع حوادث طبیعی مذاکراتی با شرکتهای بیمه صورت گرفت تا واحدهای صنفی به خرید بیمه نامه بپردازند که حجم قابل توجهی از واحدهای شهرستان این اقدام را در دستور کار خود قرار دادند، اما واحدهای صنفی روستایی به دلیل حجم درآمد پایین‌تر آنچنان علاقه ای به این موضوع نشان ندادند. به نظر می‌رسد واحدهای صنفی روستایی دارای بیمه نامه نباشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر