کد خبر: 63266
A
معاون پارلمانی وزارت نفت:

دولت تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت برای گرانی بنزین ارسال نکرده است/ وزارت نفت منتظر تصمیم دولت است

معاون پارلمانی وزارت نفت با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت ازسوی دولت برای گران کردن قیمت بنزین ارسال نشده است، گفت: دولت درصورت اتخاذ تصمیم مبنی بر افزایش قیمت بنزین علاوه‌بر ابلاغ به شرکت نفت، در سایت دولت نیز منتشر خواهد کرد.

دولت تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت برای گرانی بنزین ارسال نکرده است/ وزارت نفت منتظر تصمیم دولت است

به گزارش دیده بان ایران؛ شجاع‌الدین بازرگانی با اشاره به تکذیب خبر افزایش قیمت بنزین به 2500 تومان از فردا شب و آغاز سهمیه‌بندی بنزین، گفت: تصمیم‌های مرتبط با بنزین در نهایت در سطح دولت گرفته خواهد شد لذا اگر دولت چنین تصمیمی را اتخاد کرده باشد از طریق مکانیزم اطلاع‌رسانی و سخنگوی خود آن را اعلام عمومی خواهد کرد بنابراین دلیلی بر توجه به خبرهای بدون منبع رسانه‌ها نیست.

وزارت نفت منتظر تصمیم دولت است

وی با بیان اینکه وزارت نفت منتظر تصمیم دولت است، ادامه داد: در فرآیند این نوع تصمیمات نظر کارشناسی را وزارت نفت اعلام می‌کند اما تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار نهایی دولت است ضمن آنکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مجری تصمیمات مرتبط با سوخت و انرژی است.  

تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت ازسوی دولت برای گران کردن بنزین ارسال نشده است، لذا درصورت اتخاذ تصمیمی ازسوی دولت، علاوه برابلاغ به شرکت نفت، در سایت دولت نیز منتشر خواهد شد

بازرگانی با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت ازسوی دولت برای گران کردن بنزین ارسال نشده است، افزود: درصورت اتخاذ تصمیمی ازسوی دولت، علاوه برابلاغ به شرکت نفت، در سایت دولت نیز منتشر خواهد شد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت اظهار کرد: باید منتظر بود که دولت چه تصمیمی در رابطه با سهمیه‌بندی بنزین یا تغییر قمت آن اتخاذ خواهد کرد./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر