کد خبر: 63463
A

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟/ از منتفی‌شدن افزایش قیمت بنزین تا تاکید بر ضرورت سهمیه‌بندی

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی در مورد ضرورت اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ارائه داد. در این جلسه مقرر شد طی روزهای آتی مجلس و دولتی نشست مشترکی را برای بررسی قیمت بنزین داشته باشند اما برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای زمان و مکان برگزاری این نشست انجام نشده است.

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟/ از منتفی‌شدن افزایش قیمت بنزین تا تاکید بر ضرورت سهمیه‌بندی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با حدود نیم ساعت تأخیر آغاز شد. رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی گزارشی از وضعیت بودجه و همچنین لزوم اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ارائه داده است.

همچنین به گزارش دیده بان ایران ، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت:‌ دراین جلسه که با ریاست علی لاریجانی آغاز شد رئیس مجلس توضیحاتی را در رابطه با قیمت بنزین ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد طی روزهای آتی مجلس و دولتی نشست مشترکی را برای بررسی قیمت بنزین داشته باشند اما برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای زمان و مکان برگزاری این نشست انجام نشده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کاری جلسات علنی مجلس در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته از ساعت 9 آغاز می‌شود.

روز پنجشنبه خبری به صورت غیررسمی از آغاز طرح سهمیه بندی بنزین منتشر شد. دولت نیز اصل سهمیه بندی بنزین را تکذیب نکرد, اعلام کرد هنوز زمان مشخصی برای طرح سهمیه بندی بنزین تعیین نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر