کد خبر: 63477
A
قاضی‌زاده هاشمی:

تشکیل وزارت بازرگانی منجر به افزایش واردات می‌شود/ دولت به جای طرح تفکیک وزارتخانه ها، کابینه اش را تقویت کند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی واردات افزایش خواهد یافت، در حالی که صنعتگران کشور توانایی تأمین نیازهای کشور را دارند.

تشکیل وزارت بازرگانی منجر به افزایش واردات می‌شود/ دولت به جای طرح تفکیک وزارتخانه ها، کابینه اش را تقویت کند

به گزارش دیده بان ایران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس در مورد طرح تشکیل وزارت بازرگانی گفت: طرح تشکیل وزارت بازرگانی هفته جاری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با فعالان بخش صنعت و تولید داشتیم، این افراد با تشکیل وزارت بازرگانی مخالف هستند؛ زیرا معتقدند با تشکیل وزارت بازرگانی واردات افزایش خواهد یافت، در حالی که صنعتگران کشور توانایی تأمین نیازهای کشور را دارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با انتقاد از اصرار دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت اصرار دارد که مشکلات کشور را با افزایش واردات حل کند لذا بر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی تاکید دارد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ارزی و لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نمایندگان در دو نوبت قبلی که دولت لایحه اصلاح ساختار دولت و تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس ارائه کرد با این لایحه مخالفت کردند.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: دولت به جای تفکیک وزارتخانه‌ها و استفاده از افراد ضعیف باید از افراد توانمند در کابینه استفاده کند و به دنبال تقویت کابینه باشد تا در جنگ اقتصادی پیروز شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر