کد خبر: 63673
A

تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر

رحیم طاهری معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت شاخص هایی همچون قیمت تمام شده پول، اموال و مطالبات معوق، از تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر خبر داد.

تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم‌ برای بهبود شرایط، رفع برخی چالش‌ها از جمله بالا بودن قیمت تمام شده پول، اموال مازاد و مطالبات معوق است که در صورت بهبود وضعیت این سه شاخص به طور حتم ، بانک هم به سمت بهبود شرایط پیش خواهد رفت و هم منطبق با چارچوب‌های مدنظر بانک مرکزی خواهد شد ، به طوری که در 45 روز اول سالجاری، قریب 4 درصد قیمت تمام شده پول در بانک شهر کاهش و همچنین مطالبات معوق نیز کاهش یافت.

معاون شعب و توسعه بازاریابی افزود: در زمینه وصول مطالبات بانک نیز با استفاده از تیم‌ و سیاست‌گذاری‌های جدید اقدامات بهتری صورت گرفته و اکنون به ۵۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.

طاهری با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف حجم اموال مازاد در بانک اظهار کرد: در سال جاری هدف‌گذاری بانک به سمت فروش اموال و دارایی‌های راکد که به ترازنامه بانک فشار آورده خواهد بود و باید در شهریور ماه به طور قابل ملاحظه‌ای از اموال مازاد که در گذشته تاکنون در بانک بوده است، آزاد شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر