کد خبر: 63696
A

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: فروش نفت بیش از پیش‌بینی‌ بودجه بود

اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که «ایران تا اردیبهشت نفت را بیشتر از پیش بینی ها در بودجه فروخته است» گفت: دشمن در شرایط فعلی به دنبال بستن همه راه‌هاست که قطعاً با اتحاد و همدلی ما در داخل کشور ناکام خواهد ماند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:  فروش نفت بیش از پیش‌بینی‌ بودجه بود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اسدالله قره خانی، در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا اعلام کرد: علیرغم تمامی تلاش آمریکا، ما اکنون که در اواسط اردیبهشت قرار داریم توانستیم بیشتر از پیش بینی‌ها در بودجه نفت را فروخته و صادر کنیم و فرآورده‌های پتروشیمی هم صادر شده. اما با دشمنی روبه رو هستیم که با همه قوا وارد میدان شده و می‌خواهد راه ما را ببندد برای این هدف هم از همه ترفندها و اهرم‌هایش استفاده می‌کند.

وی یادآور شد: ما کشور انقلابی هستیم که فراز و فرودهای زیادی دیدیم حتی تحریم‌های جامعه بین المللی را پشت سرگذاشته و ان‌شاءالله هم در این مرحله با وحدت جلو می‌رویم.

صادرات نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نمونه وحدت را در جلسه مجلس برای تصمیم گیری درباره بنزین دانست و توضیح داد: ما در جلسه مجلس به این جمع بندی رسیدیم که دولت راهکارهای دیگر جز افزایش قیمت بنزین را دنبال کند که دولت هم هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد بر این اساس اگر همه گرایش‌های سیاسی، مردم، نهادها و ارگان نظام با هم متحد باشند می‌توان به نتایج مثبت رسیده و دشمن را ناکام کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر