کد خبر: 63792
A

برکناری ۴ نفر از مسئولین نفتی جنوب به علت سهل‌انگاری

روز دوشنبه این هفته خط لوله 42 اینچ نفت امیدیه هنگام تعمیرات در اثر برخورد لودر با این لوله نفتی دچار نشت و آتش سوزی شد و متعاقب آن خط 12 اینچ انتقال گاز مایع مجاور آن نیز آتش گرفت که آتش سوزی هر دو خط تا روز سه شنبه به طور کامل مهار شد. به دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رئیس خدمات عملیات، رئیس HSE، رئیس بازرسی خطوط لوله و سرگروه آزمایش چاه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به دلیل سهل انگاری برکنار شدند.

برکناری ۴ نفر از مسئولین نفتی جنوب به علت سهل‌انگاری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ این تصمیم به علت سهل انگاری این افراد در انجام وظایف محوله، عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی و عدم بکارگیری تمهیدات لازم برای انجام تعمیرات صادر شد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در مورد تخلفات و یا قصور سایر افراد نیز بررسی و اقدام خواهد شد.

تا تعیین جانشین نهایی این افراد، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری علی شکیبا کیا را به عنوان سرپرست اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست و علی محمدی را به عنوان سرپرست خدمات عملیات این شرکت منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه این هفته خط لوله 42 اینچ نفت امیدیه هنگام تعمیرات در اثر برخورد لودر با این لوله نفتی دچار نشت و آتش سوزی شد و متعاقب آن خط 12 اینچ انتقال گاز مایع مجاور آن نیز آتش گرفت که آتش سوزی هر دو خط تا روز سه شنبه به طور کامل مهار شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر