کد خبر: 64568
A

تفریحات پرطرفدار کیش

در حال حاضر همه مان به خوبی می دانیم که سفر رفتن تاثیر مستقیمی بر سلامت ما دارد و در سفر است که شما می توانید خودتان را بهتر بشناسید و تجربه های تازه کسب می کنید. یکی از بخش های مهم سفر تجربه هیجان و لذت بردن از جاذبه های گردشگری مختلف است. کیش یکی از مقاصد پر طرفدار در کشورمان است که جاذبه های متنوعی دارد و شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. تور کیش شما را به جزیره ای آرام فارغ از هیاهوی شهری دعوت می کند، اما کیش آنقدرها هم آرام نیست و پر است از تفریحات مهیج که ضربان قلب شما را بالا ببرد.

تفریحات پرطرفدار کیش

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در حال حاضر همه مان به خوبی می دانیم که سفر رفتن تاثیر مستقیمی بر سلامت ما دارد و در سفر است که شما می توانید خودتان را بهتر بشناسید و تجربه های تازه کسب می کنید. یکی از بخش های مهم سفر تجربه هیجان و لذت بردن از جاذبه های گردشگری مختلف است.

کیش یکی از مقاصد پر طرفدار در کشورمان است که جاذبه های متنوعی دارد و شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. تور کیش شما را به جزیره ای آرام فارغ از هیاهوی شهری دعوت می کند، اما کیش آنقدرها هم آرام نیست و پر است از تفریحات مهیج که ضربان قلب شما را بالا ببرد.

1-شاتل کیش

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش، در تور کیش شاتل است که هم بصورت دسته جمعی و هم تک نفره می توان آن را انجام داد، این تفریح به این صورت است که  شما سوار بر این تیوبها شده و با قایق های تندرو، با سرعت بسیار بالایی روی سطح دریا کشیده می شوید، مطمئن باشید که هیجان وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

شاتل سواری ورزشی پر از هیجان و لذت بخش می باشد. توصیه ما به شما این است که اگر قصد سوار شدن به شاتل کیش را دارید باید ماهیچه های قوی داشته باشید تا موقع دور زدن قایق های تندرو از روی تویوب به داخل آب نیافتید.

2-اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد (بالای 12 سال) فراهم نموده است و بدون اینکه فرد نیازی به تجربه ی غواصی داشته باشد می تواند به راحتی از این دستگاه، بدون نیاز به حمل وسایل غواصی و یا گواهینامه های مربوطه و حتی بدون بلد بودن شنا در آب، استفاده کند. این موضوع که ممکن است خطراتی شما را تهدید کند ذهن مسافران تور کیش را درگیر میکند اما اصلا نگران نباشید، چرا که یک مربی خبره و ماهر کنار شما و راهنمای شما میباشد و تا عمق 10 متری زیر دریا شما را همراهی خواهد کرد.

وسایلی که برای استفاده از این وسیله باید به همراه داشته باشید:

- حوله

- دمپایی

- مایو

هزینه ی اسکوتر دریایی 140000 تومان

3-فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان است که می توان در تور لحظه آخری کیش می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید. این ورزش تجربه ای متفاوت و وصف نشدنی برای گردشگران تور کیش می باشد. فلای بورد وسیله‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد.

هزینه استفاده از فلای بورد

به ازای هر ساعت 400,000  تومان

4-کیبل اسکی کیش

به گزارش سفر با تو کشور ایران در زمینه کیبل اسکی یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا است،جالب است بدانید بزرگ ترین سایت کیبل اسکی دنیا در جزیره کیش قرار دارد. همچنین اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه متعلق به جزیره کیش است.اگر می خواهید به جزیره کیش سفر کنید و به ورزش های آبی علاقه دارید ما به شما این ورزش لذت بخش را پیشنهاد می دهیم.

این سایت اسکی در یکی از زیباترین نقاط ساحل کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن وجود دارد.

این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، محدود به سن خاصی نیست و همه سنین می توانند از آن لذت کافی را ببرند. پارک کیبل اسکی کیش یکی از بهترین تفریحات کیش است که در تور کیش به راحتی نمی توان از آن گذشت.

هزینه کیبل اسکی

به ازای هر ساعت 60000 تومان

تفریحات کیش با غواصی و کشف دنیای زیر آب

غواصی کیش در کار موجودات دریایی رنگارنگ یکی از تفریحاتی که شاید نشه با هیچ تفریح دیگه ای مقایسش کرد. آبهای جزیره کیش بدلیل پوشش مرجانی بینظیری که داره، بهترین محل (سایت) برای غواصی در ایران محسوب میشه. غواصی کیش یکی از تفریحاتی هست که درصد زیادی از گردشگران در تور کیش انتخابش می کنند.

 

1(4)

5-  جت اسکی کیش

جت اسکی کیش یکی از مهیج ترین تفریحات آبی کیش به حساب میاد که با موتورهای پر قدرت اون می تونید سرعت، لذت و هیجان را یکجا تجربه کنید و با مانورهای سریع اون مثل یک موشک روی آب در حرکت باشید. یادتون باشه که میتونید دو نفره هم  سوار بشید و این هیجان با دوستان تون تجربه کنید. البته اخیرا به دلیل تصادف جت اسکی ها ممنون شده و احتمالا تا چند ماه دیگه این ممنوعیت برداشته بشه.

6- اسکوتر غواصی کیش

اسکوتر غواصی کیش : اسکوتر غواصی میشه یکی از مدرن ترین و جدیدترین تفریحات دریایی جهان به حساب اورد که امروز می تونید اون در کیش تجربه کنید و از دنیای زیر آب لذت ببرید.

اسکوتر دریایی تقریبا شبیه اسکوترهای روی زمین است به اضافه‌ی کپسول اکسیژن و تجهیزات غواصی. این دستگاه با هدف تجربه‌ی غواصی برای همه‌ی افراد بالای ۱۲ سال ساخته شده است. برای اسکوتر سواری زیر آب لازم نیست حتما تجربه‌ی قبلی غواصی داشته باشید. استفاده‌کنندگان از این دستگاه بدون نیاز به حمل وسایل غواصی یا گواهی‌نامه‌های مربوطه و حتی بدون آشنایی به شنا می‌توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند.

 

f9d2a80c-e2fe-498e-940d-129ac06069c9

7- بیگ بال

بیگ بال همان طور که از اسم آن مشخص است یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک است که با وارد شدن به آن می توانید روی آب معلق باشید و هر طرف که خواستید آن را به حرکت در بیاورید. اگر با دوست یا خانواده خود رفتید می توانید پس از داخل شدن به بیگ بال دوست یا همسفرتان شما را از بیرون به حرکت درآورده و روی سطح آب چرخ بخورید که لذت این سرگرمی را چند برابر می کند و موجب شادی خنده خودتان می شود زیرا که با تکان خوردن زیاد از سمتی به سمت دیگر پرتاب شده اید که هیجان زیادی را به همراه دارد. در برخی از این توپ های بزرگ می توانید دو نفری استفاده کنید که کنترل کردن بیگ بال آسان تر شده و مفرح بخش بوده. این تفریح فوق العاده برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد که هزینه آن بنابر مدت زمانی که استفاده می کنید متغیر است ولی در کل قیمت مناسبی به نسبت دیگر تفریحات هیجان انگیز کیش دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر