کد خبر: 65188
A
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران عنوان کرد؛

تغییر رویکرد وزارت صمت در برگزاری نمایشگاه ها/ نمایشگاه های تقاضا محور جایگزین نمایشگاه های عرضه محور می شود

بهمن حسین زاده : برگزاری چنین نمایشگاهای می تواند به رونق صنایع و واحدهای بزرگ تولیدی کمک کند تا تولید کنندگان داخلی براساس سفارش مشتری و نیاز بازار کالا را تولید کنند، مشکلی که اکنون اغلب تولیدکنندگان در عرضه کالای تولید شده با آن مواجه هستند. مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها همچنین به فرامین مقام معظم رهبری و عزم جدی وزیر صمت برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی با رویکرد رونق تولید هم اشاره کرد و افزود: با هماهنگی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری به دنبال ایجاد هماهنگی برای بهره گیری از تکنولوژی های روز شرکت های دانش بنیان در صنایعی همچون خودرو، معدن، سیمان ،مس و شرکت های تولید کننده که به تجهیزات آنها نیاز داریم هستیم.

تغییر رویکرد وزارت صمت در برگزاری نمایشگاه ها/ نمایشگاه های تقاضا محور جایگزین نمایشگاه های عرضه محور می شود
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دکتر بهمن حسین زاده با اشاره به نقش نمایشگاه ها و تبدیل تهدیدها به فرصت به ویژه در زمان تحریم ها اظهار داشت: در این زمینه برنامه های مختلفی را تدوین کرده ایم که یکی از آنها اجرای نمایشگاه های تخصصی تقاضا محور است، چرا که پیش از این اغلب نمایشگاه ها عرضه محور بوده است.

 

وی بر این نکته تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاهای  می تواند به رونق صنایع و واحدهای بزرگ تولیدی کمک کند تا تولید کنندگان داخلی براساس سفارش مشتری و نیاز بازار کالا را تولید کنند، مشکلی که اکنون اغلب تولیدکنندگان در عرضه کالای تولید شده با آن مواجه هستند. مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها همچنین به فرامین مقام معظم رهبری و عزم جدی وزیر صمت برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی با رویکرد رونق تولید هم اشاره کرد و افزود: با هماهنگی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری  به دنبال ایجاد هماهنگی برای بهره گیری از تکنولوژی های روز شرکت های دانش بنیان در صنایعی همچون خودرو، معدن، سیمان ،مس  و شرکت های تولید کننده که به تجهیزات آنها نیاز داریم هستیم. 
 
بطوریکه تولید کننده و نهادهای عالی مرتبط با تفاهم ، تعامل ،هم افزایی و بررسی نیازها و مشکلات  برای برون رفت از وضعیت تحریمیبه یک هدف واحد برسند که این مهم تاکنون  مغفول مانده بود و علاوه بر برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تخصصی عرضه محور که برگزار می شود با توجه به شرایط اخیر تحریمی مصم به برگزاری نمایشگاه های تقاضا محور برای تامین نیازهای قطعات و کالاهای مورد نیاز بخش های مختلف صنایع که تحریم شده اند توسط شرکت های دانش بنیان و افراد خلاق نواور هستیم‌.
 
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه ها در پایان خاطر نشان کرد:
هم چنین برای پیش قدم شدن و ارج نهادن به حوزه فناوری و کسب و کارهای نوین قرار است تا در کنار برگزاری نمایشگاه های تخصصی به طور همزمان استارت آپ های تخصصی هم در آن حضور یابند که در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز 
و پتروشیمی این برنامه اجرایی شده و ثمربخش بود و ادامه دارتر خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر