کد خبر: 65257
A

وعده وزیر راه ,و شهر سازی برای خانه‌دار شدن همه مردم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دغدغه خانه دار شدن مردم را با واگذاری زمین دولتی به انبوه سازان برطرف می کنیم، گفت:در صورت تملک اراضی، شرکت راه آهن قطار حومه‌ای اندیشه را خواهد ساخت.

وعده وزیر راه ,و شهر سازی برای خانه‌دار شدن همه مردم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمد اسلامی در مراسم آغاز ساخت دو هزار و ۹۹ واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم خانه دار شدن است و ما این دغدغه را برای مردم با استفاده از واگذاری زمین به انبوه سازان برطرف می‌کنیم، گفت: ما این دغدغه را با استفاده از تخصیص زمین و اراضی متعلق به دولت به انبوه سازان برطرف می‌کنیم تا بتوانیم در شهرهایی که نیاز قطعی به ساخت مسکن وجود دارد برای اقشار هدف از طریق مشارکت بخش خصوصی به کار ببندیم.

 

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید در زمان مقرر پروژه‌ها را تکمیل کند، افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های ساکنان جدید شهر اندیشه تکمیل مسیرهای دسترسی است که برای احداث قطار حومه‌ای به اندیشه و شهریار باید استانداری تهران، فرمانداری و شهرداری‌های منطقه، اراضی لازم را تملک کرده و شرکت راه آهن، قطار حومه‌ای را به صورت خط آنتنی به این منطقه برساند.

 

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار داریم که در کنار تکمیل مسکن مهر این برنامه نیز اجرایی خواهد شد. در حال حاضر هر هفته شاهد شروع یک پروژه جدید برای تکمیل برنامه اقدام ملی هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر