کد خبر: 66288
A

دکتر حسین زاده: بانک ملی ایران با تمام توان برای رونق تولید استان لرستان حرکت می کند

،دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع مسوولان و روسای شعب اداره امور شعب استان لرستان بانک افزود:استان لرستان امکانات و پتانسیل های مناسبی دارد که با برنامه ریزی خوب و منسجم می توان از توسعه استان به خوبی حمایت کرد. مدیر عامل بانک ملی ایران گفت:این بانک با تمام توان برای رونق تولید و کسب و کار و کاهش بیکاری در استان لرستان حرکت می کند

دکتر حسین زاده: بانک ملی ایران با تمام توان برای رونق تولید استان لرستان حرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع مسوولان و روسای شعب اداره امور شعب استان لرستان بانک افزود:استان لرستان امکانات و پتانسیل های مناسبی دارد که با برنامه ریزی خوب و منسجم می توان از توسعه استان به خوبی حمایت کرد.

وی در این نشست که موسوی زاده مدیر امور اعتباری و جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک نیز حضور داشتند،با تقدیر از عملکرد کارکنان این اداره امور شعب برای کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر و معمولان ابراز داشت:بانک ملی ایران برای حمایت از صنایع استان به ویژه صنایع آسیب دیده از سیل اخیر هیچگونه محدودیتی قائل نیست.

حسین زاده گفت : در بحث کمک به سیل زدگان، بانک ملی ایران پیشرو بوده و از همان روزهای اول سیل به وظیفه انسانی و ملی خود عمل کرد و تدابیر لازم برای کاهش آلام مردم سیل زده را با پرداخت به موقع تسهیلات ارایه کرد.

به گفته وی، کار خوب کارکنان این اداره امور شعب در کمک به سیل زدگان پلدختر و برپایی موکب شهدای بانک در آن شهرستان و توزیع غذای گرم مورد تمجید همه مسوولان کشوری و استانی قرار گرفته است و جای تشکر دارد.

مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان لرستان بانک ابراز داشت:با تکریم مشتریان و همدلی و همت کارکنان می توان همچون چند سال اخیر که رتبه برتر استان متعلق به بانک ملی ایران بوده است،همین روند را ادامه داد.

وی عملکرد بانک ملی ایران را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت:طی چند سال اخیر بانک ملی ایران بدهی به بانک مرکزی نداشته و منابع مازاد خود را در بازار بین بانکی تسهیلات داده است.

مقدم بیرانوند رییس اداره امور شعب استان لرستان بانک نیز در ابتدای این همایش گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.

در ادامه این سفر مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه با خادمی استاندار ،امیری معاون استاندار و نیکبخت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مباحثی نظیر حمایت بانک ملی ایران از صنایع استان و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پلدختر و معمولان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم توسط دکتر حسین زاده ارائه شد.

استاندار لرستان نیز در این نشست از خدمات گسترده بانک ملی استان لرستان و همکاری های لازم با سازمان ها و حمایت از صنایع استان تقدیر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر