کد خبر: 66620
A

گرانی عجیب اجاره خانه در محروم‌ترین محله تهران+ قیمت

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت اجاره بها در دروازه غار، یکی از محروم‌ترین محلات تهران افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد سال گذشته اجاره واحدی ۶۶ متری در این منطقه با ودیعه ۳ میلیون تومانی و اجاره هشتصد هزار تومانی صورت گرفته است، امسال رقم‌ها افزایشی عجیب را شاهد است. در عین حال قرارداد واحدی ۱۵۴ متری در بهار گذشته با ۱۰ میلیون ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه،منعقد شده است اما قیمت‌ها در سال جاری با رشدی چشمگیر مواجه بود به طوری که تمدیدی قرارداد برای بسیاری از ساکنان این مناطق غیر ممکن شده است. در بهار امسال در این منطقه قرارداد واحدی ۲۲۰ متری به صورت دربستی به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان منعقد شده است. واحد ۵۶ متری،هشت سال ساخت نیز به قیمت ۵۵ میلیون تومان رهن شده است.

گرانی عجیب اجاره خانه در محروم‌ترین محله تهران+ قیمت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده ایران ؛  قیمت اجاره بها امروز افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است و صدای پای گرانی حالا در محروم‌ترین مناطق تهران به گوش می رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت اجاره بها در دروازه غار، یکی از محروم‌ترین محلات تهران افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد سال گذشته اجاره واحدی ۶۶ متری در این منطقه با ودیعه ۳ میلیون تومانی و اجاره هشتصد هزار تومانی صورت گرفته است، امسال رقم‌ها افزایشی عجیب را شاهد است.

 در عین حال قرارداد واحدی ۱۵۴ متری در بهار گذشته با ۱۰ میلیون ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه،منعقد شده است اما قیمت‌ها در سال جاری با رشدی چشمگیر مواجه بود به طوری که تمدیدی قرارداد برای بسیاری از ساکنان این مناطق غیر ممکن شده است.

دروازه غار

 در بهار امسال در این منطقه قرارداد واحدی ۲۲۰ متری به صورت دربستی به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان منعقد شده است. واحد ۵۶ متری،هشت سال ساخت نیز به قیمت ۵۵ میلیون تومان رهن شده است.

 قیمت واحدی ۳۵ متری با شش سال ساخت، ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۴۵۰ هزار تومان اجاره اعلام شده است.قرارداد واحدی ۶۰ متری ، شش سال ساخت نیز با قیمت ۶۵ میلیون رهن و ۵۰۰ هزار تومان اجاره بسته شد. واحدی ۴۰ متری، ۳۰ سال ساخت نیز ۱۰ میلیون پول پیش و ماهانه ۴۰۰ هزار تومان اجاره رفت.

 قیمت اجاره واحدی ۴۸ متری ، یازده سال ساخت نیز ۱۵ میلیون رهن و ۵۵۰ هزار تومان اجاره اعلام شد. در عین حال بهای اجاره واحدی ۵۸ متری نیز ۱۰ میلیون ودیعه و یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ماهانه است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر