کد خبر: 67574
A

معرفی بهترین افزونه های سئو در وردپرس | ویکی دمی

۹ افزونه سئو وردپرس که در سال ۲۰۱۹ عنوان برترین افزونه های سئو را برای خود کردند آشنا شوید

معرفی بهترین افزونه های سئو در وردپرس | ویکی دمی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با سلام خدمت همراهان همیشگی wikidemy در این مقاله قصد داریم برای شما ۹ افزونه سئو وردپرس که در سال ۲۰۱۹ عنوان برترین افزونه های سئو را برای خود کردند را معرفی نماییم با ما همراه باشید. موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک بسیاری از وب سایت ها هستند. به همین دلیل است که کاربران ما اغلب در مورد سئو و پلاگین هایی که می توانند به بهبود رتبه سایت های وردپرسی کمک کنند، از ما راهنمایی می خواهند. در این مقاله، ما به معرفی 9 افزونه سئو وردپرس برتر در سال 2019 و ابزارهایی که سئو  وب سایت شما را ارتقا می دهند میپردازیم.

 

۱- افزونه سئو یواست Yoast

 

افزونه سئو وردپرس یوآست Yoast

Yoast-810x424

یکی از  اصلی ترین افزونه‌های سئو مورد استفاده در وردپرس پلاگین یوآست است. همچنین این افزونه، یکی از پلاگین های وردپرس است که همیشه بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است و راه حلی جامع برای تمام نیازهای سئوی داخلی شماست. پلاگین Yoast به شما اجازه می دهد تا عنوان سئو، توضیحات متا و کلمات کلیدی متا را به هر پست و صفحه سایت خود اضافه کنید. همینطور می توانید عنوان سفارشی برای سایت اصلی، آرشیو ها، دسته ها و صفحات برچسب خود بنویسید. از سوی دیگر این پلاگین، در زمان به روز رسانی سایت، متا داده های Open Graph، Tweeter Cards، نقشه های سایت و موتورهای جستجو پینگ را اضافه می کند. البته اینکه فکر کنید با نصب این افزونه دیگر سئوی سایتتان تضمین شده اشتباه است. اما این افزونه جذاب در انتهای متن پیشنهادات خوبی را به شما ارائه میدهد که میتوانید حسابی متن خود را بهبود بدهید.

برخی از مزیت‌ها:

  • بروزرسانی‌های مداوم
  • کنترل آدرس‌ها برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری
  • حاوی نکات مورد نظر موتورهای جستجو برای سئوی محتوا
  • امکان کنترل متاتگ‌ها

2- افزونه سئو وردپرس SEMRush

 

2

سئوی حرفه ای وردپرس با افزونه SEMrush به این معنی که می توانید در گوگل جایگاه بهتری داشته باشید. افزونه وردپرس Semrush توصیه های جذاب و کاربردی را برای بهینه سازی محتوای سایت شما بر اساس قوانین جدید گوگل و ویژگی هایی که یک سایت با رتبه عالی را به شما ارائه میکند. SEMRush ابزاری است که طرفداران آن برای جمع آوری تحلیل ها و  اطلاعاتی در مورد رقیبان خود برای کمک به بهبود سئوی سایتشان از آن استفاده می کنند. از طریق SEMRush، شما می توانید کلمات کلیدی ارگانیک برای رتبه بندی، فرصت های دریافت بک لینک، بینشی در مورد استراتژی های تبلیغاتی رقیب تان و حتی خیلی بیشتر از اینها را دریافت کنید. SEMrush پلاگین رایگان نیست و برای عضویت در آن لازم است اشتراک آن را خریداری کنید اما این افزونه توسط هزاران نفر از متخصصان سئو در سراسر جهان استفاده می شود  چراکه می تواند داده های ارزشمندی را برای شما فراهم کند.

 

 3- افزونه سئو وردپرس Google Keyword Planner

هیچ کس در این سیاره بینش بیشتری نسبت به غول جستجوی گوگل ندارد. آیا می دانستید که با استفاده از ابزار برنامه ریزی کلمات کلیدی Google می توانید ایده کلمات کلیدی خود را از Google دریافت کنید؟

این ابزار به صورت رایگان به تبلیغ کنندگان Google ارائه می شود و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. هدف اصلی از این کار،این است که کلمات کلیدی مورد نیاز تبلیغ کنندگان که می توانند برای کمپین های تبلیغاتی شان از آن استفاده کنند، به آنها ارائه شود. همچنین به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کلمات کلیدی درست را با نشان دادن میزان برآورد حجم جستجو، تعداد نتایج و سطح دشواری انتخاب کنند. شما می توانید به عنوان یک تولیدکننده محتوا یا وبلاگنویس، از این اطلاعات برای پیدا کردن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، علاقه مندان به تبلیغات و مهمتر از همه کلمات کلیدی استفاده کنید که از طریق آنها سایت های رقیب را از رتبه های بالا خارج کنید.

4- ابزار سئو Keywordtool.io

 

ابزار Keyword Tool یکی از بهترین ابزار های تحقیق رایگان کلمات کلیدی موجود در حال حاضر است. این ابزار به شما اجازه می دهد به سادگی با تایپ کردن یک کلمه کلیدی، کلمات کلیدی LSI آن کلمه کلیدی را هم مشاهده نمایید. این کلمات کلیدی پیشنهادی از ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل جمع آوری شده اند. این پیشنهادات کلیدی یک گنج اطلاعاتی هستند. گوگل به طور خودکار کلمات کلیدی پیشنهادی را بر اساس نحوه رفتار مخاطبان نمایش می دهد. این ابزار خیلی شبیه ابزار Übersuggest است با این تفاوت که کلمات پیشنهادی YouTube و Bing و ترکیبی از آنها را نیز ارائه می دهد.

سرعت ابزار Keyword Tool به طور شگفت انگیزی بالاست و مهمتر از همه، برای هر کسی که از آن استفاده می کند، کاملا رایگان است. شما می توانید از آن برای بهینه سازی محتوا در سایت WordPress خود استفاده کنید. همچنین این ابزار به شما اجازه می دهد پیشنهادات کلمه کلیدی را از یوتیوب، بینگ و App store نیز دریافت کنید.

Capture

 5- ابزار سئو Open Site Explorer

این ابزار رایگان که توسط Moz طراحی شده است به شما اجازه می دهد داده ها را برای هر نام دامنه بررسی کنید. شما می توانید ببینید که چه کسی به آن دامنه لینک می دهد و چه متن هایی در هایپرلینک هاست که آنها استفاده می کنند. به جز این، Open Site Explorer اطلاعات فراوانی از قبیل صفحات برتر و دامنه های مرتبط با صفحاتی که در سایت تان هستند را به شما ارائه می دهد. کار با این ابزار بسیار جالب است طوری که می تواند اطلاعات لینک ها به طور دقیق فراهم کند. این اطلاعات به 8 قسمت تفکیک شده است : لینک های ورودی، لینک های تازه کشف شده، صفحات برتر، لینک های دامنه ها ، Anchor Text ، مقایسه ی معیارهای لینک ، Link Opportunities و گزارش ها پیشرفته.

این ابزار در حالت مقدماتی رایگان است، اما برای امکانات کاملتر باید نسخه پولی این ابزار را خریداری نمایید.

 

 -6 ابزار سئو Outreach Plus

OutreachPlus بهترین نرم افزار ایمیل برای رسیدن به اهداف مارکتینگ شماست. این نرم افزار دارای ویژگی های قدرتمندی مانند شخصی سازی هوشمند، پاسخ خودکار، دیدن ایمیل مانند باز کردن، پاسخ دادن، لینک های کلیک شده و غیره است.

استفاده از این نرم افزار فوق العاده آسان است و طوری طراحی شده است که تضمین می کند که ایمیل های خود را هیچ گاه از طریق پوشه اسپم دریافت نمی کنید. شما می توانید چندین حساب ایمیل را در آن وارد کنید، چشم انداز آینده را در آن ها مشاهده کنید و کمپین های خود را به صورت 360 درجه ببینید. این نرم افزار، ابزاری عالی برای گرفتن بک لینک ها، آگهی های مطبوعاتی و ارتباط با اینفلونسر هاست. همچنین به شما کمک خواهد کرد قدرت وب سایت تان را افزایش دهید و ترافیک را برای وب سایت خود به ارمغان بیاورید.

7- ابزار وردپرس Broken Link Checker

لینک های خراب، نه تنها می توانند تجربه های بدی را برای کاربران ایجاد کنند بلکه می توانند سئوی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهند. اگر بعضی وقت ها به وبلاگ تان سر می زدید، در مورد سایت باید آن را در زمان های مختلف برای لینک های خراب چک کنید و آنها را تعمیر کنید. Broken Link Checkerیک پلاگین رایگان وردپرس است که به شما اجازه می دهد لینک های خراب را در سایت WordPressتان پیدا کنید. پس از آن می توانید این لینک ها را حتی بدون ویرایش پست هایتان اصلاح کنید. آموزش ما در مورد چگونگی رفع لینک های خراب در وردپرس با استفاده از این نرم افزار را ببینید.

این پلاگین بسیار مفید و کاملا رایگان است. تنها نکته این است که می تواند به منابع فشرده تبدیل شود و این امر ممکن است سرعت سرور شما را کم کند. برخی از ارائه دهندگان خدمات hostمانند WPEngine، این افزونه را بر روی سرورهای خود مسدود کرده اند.

 

20

 

8- ابزار سئو Rel Nofollow Checkbox

هنگامی که شما به سایت خارجی لینک می دهید، اجازه دسترسی به برخی از امکانات سایت خود را به آن لینک می دهید. اگر نمی خواهید این کار را انجام شود، می توانید یک ویژگی nofollow attribute را به آن لینک اضافه کنید.

 

در حقیقت، شما حتی می توانید تمام لینکهای خروجی بدون پسورد را در WordPressایجاد کنید. اما این ایده خوب نیست. ممکن است خوب باشد که گاهی اوقات بخواهید یک لینک پیوسته به سایتهای واقعا مفید ارائه دهید.

 

Rel NoFollow Checkboxیک پلاگین وردپرس ساده است که در ویرایشگر پست وردپرس شما یک چک باکس ایجاد می کند. در حال حاضر، این پاپ آپ،  دارای یک چک باکس است که به شما اجازه می دهد تا لینک ها را در صفحه جدید باز کنید. حالا هر زمان که شما یک لینک خارجی اضافه می کنید، می توانید به سادگی با تیک زدن در این قسمت، از ویژگی nofollowاستفاده کنید.

آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن باکس  nofollowبرای قرار دادن بخش لینک در وردپرس برای دستورالعمل های بیشتر را مشاهده کنید.

9- ابزار سئو SEOQuake

SEOquake یک ابزار سئو به عنوان افزونه مرورگر برای مرورگرهای گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اپرا و سافاری است. این ابزار، اطلاعات مربوط به سئو را برای هر وب سایت فراهم می کند. این اطلاعات شامل رتبه صفحه، سن، آخرین به روز رسانی، رتبه الکسا و بسیاری از پارامترهای دیگر است. این ابزار یکی از افزونه های مرورگر هاست که بیشترین تعداد دانلود را دارد.

از سوی دیگر، نوار ابزار SEOquake می تواند تمام این پارامترها را برای همه نتایج جستجو به شما نشان دهد. اگر شما بخواهید رقابت را برای کلمات کلیدی مختلف بسنجید، این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد. شما حتی می توانید از طریق آن، نتایج جستجو در فرمت CSV را نیز دانلود کنید و فایل اکسل حاوی اطلاعات جستجو شده خود را آماده کنید.

نکات Bonus SEOبرای صاحبان سایت وردپرس

سرعت سایت یکی از عوامل مهم در رتبه بندی جستجو است. سایت هایی که سریع بارگذاری می شوند می توانند به راحتی از وب سایت های آهسته تر جلو بیفتند. در حالی که زمان زیادی را برای بهبود استراتژی محتوا صرف میکنید، برخی از آن زمان را به بهبود سرعت سایت خود اختصاص دهید.

اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس شما سریع بارگذاری می شود. شما می توانید سرعت سایت وردپرس خود را با ابزارهای مانند Google Page Speedو Pingdom بررسی کنید. همیشه پلاگین ذخیره سازی را در سایت وردپرسی خود نصب و راه اندازی کنید. توصیه ما استفاده از W3 Total Cacheیا WP Super Cache برای این کار است. همچنین برای افزایش سرعت سایت خود، می توانید سرویس CDN را برای کار با پلاگین ذخیره سازی خود تنظیم کنید. در WPBeginner و همه وب سایت های ما، از MaxCDNاستفاده می شود. این موضوع به میزان قابل توجهی زمان بارگذاری صفحه ما را بهبود می بخشد.

شما همچنین باید فقط تصاویر بهینه سازی شده را آپلود کنید. تصاویر می توانند سرعت سایت شما را تحت تاثیر قرار دهند و با بهینه سازی آنها می توانید عملکرد سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

اگر هیچ کدام از این نکات سرعت صفحه شما را بهبود ندادند، احتمالا به دلیل خطای وب سایت شماست. شما نیاز به یک ارائه دهنده میزبانی وب وردپرس بهتر دارید. توصیه می کنیم از Siteground استفاده کنید زیرا سرورهای آن به طور کامل برای اجرای سایت های وردپرس بهینه سازی شده اند. اگر میخواهید میزبانی وردپرس مدیریت شده می خواهید، توصیه میکنیم از Pagelyیا WPEngine استفاده کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر