کد خبر: 67714
A
بهمن حسین زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی:

اولین نمایشگاه "فرصت ساخت داخل و رونق تولید" در جهت حمایت تولید داخلی پنج شنبه افتتاح می شود

اولین نمایشگاه "فرصت های ساخت داخل و رونق تولید" در محل نمایشگاههای بین المللی با حضور صنایع،تولید کنندگان، قطعه سازان و صنایع مادر برگزار می شود. شرکت نمایشگاه های بین المللی فضاهای مناسب و برنامه ریزی های لازم را با توجه به دستور وزیر صمت و حمایت از ساخت داخل برای نمایش، برای جلسات B2B و عقد قراردادها در اختیار متخصصین و شرکتها قرار خواهد داد. دکتر حسین زاده افزود: این نمایشگاه با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت و فعالان صنعتی پنجشنبه افتتاح می گردد.

اولین نمایشگاه "فرصت ساخت داخل و رونق تولید" در جهت حمایت تولید داخلی پنج شنبه افتتاح می شود
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بهمن حسین زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی:

 

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور وزیر صمت، اولین نمایشگاه "فرصت های ساخت داخل و رونق تولید" در محل نمایشگاههای بین المللی با حضور صنایع،تولید کنندگان، قطعه سازان و صنایع مادر برگزار می شود. 
 
در این نمایشگاه با  نمایش  قطعات و تکنولوژی هایی پیشرفته، به متخصصان خلاق و شرکت های توانمند و شرکتهای دانش بنیان ایرانی این فرصت داده می شود تا نیاز های خود را اعلام کرده و این فرصت فراهم شود تا قطعات و تکنولوژی هایی که از خارج تهیه می شد  را تامین کنند.
 
شرکت ها نیازهایشان را اعلام کنند تا توسط شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها و صنعتگران توانمند داخلی نسبت به ساخت آنها در داخل کشور و در سال رونق تولید اقدام شود. 
 
وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی فضاهای مناسب و برنامه ریزی های لازم را با توجه به دستور وزیر صمت و حمایت از ساخت داخل برای نمایش، برای جلسات B2B و عقد قراردادها در اختیار متخصصین و شرکتها قرار خواهد داد. 
دکتر حسین زاده در پایان  افزود: این نمایشگاه با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت و فعالان صنعتی پنجشنبه افتتاح می گردد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر