کد خبر: 68007
A

پالیزدار: فردا پرونده بزرگ‌ترین بدهکار بانکی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود

کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گویی در مورد موضوعات مورد بررسی در جلسه فردای این ستاد خاطرنشان کرد: پیگیری موضوع پرونده بزرگترین بدهکار بانکی و روند گزارش دهی بانک مرکزی و کمیته فرا دستگاهی وصول مطالبات معوق در این باره، یکی از موضوعات جلسه فردای ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست اسحاق جهانگیری است.

پالیزدار: فردا پرونده بزرگ‌ترین بدهکار بانکی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گویی در مورد موضوعات مورد بررسی در جلسه فردای این ستاد خاطرنشان کرد: پیگیری موضوع پرونده بزرگترین بدهکار بانکی و روند گزارش دهی بانک مرکزی و کمیته فرا دستگاهی وصول مطالبات معوق در این باره، یکی از موضوعات جلسه فردای ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست اسحاق جهانگیری است.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: موضوع دیگر بحث فرودگاه منطقه طَلّاب قم است. اجرای احکام برای این پرونده حکم صادر کرده است و بررسی این موضوع نیز یکی دیگر از موارد جلسه فردای ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خواهد بود. این پرونده در حال تبدیل شدن به یک «پدیده شاندیز» دیگر بود که جلوی آن گرفته شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر