کد خبر: 68233
A

قیمت روز خودرو در بازار امروز پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ +جدول

جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور

قیمت روز خودرو در بازار امروز پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ +جدول
به گزارش سرویس اقتصادی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ قیمت انواع محصولات  ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور  در ذیل آمده است 
 
قیمت روز محصولات سایپا
 
امروز محصولات سایپا تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرده‌اند و بیشترین تغییر قیمت در بین این محصولات تنها ۵۰۰ هزار تومان است. امروز تیبا صندوق‌دار بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای تیبا صندوق‌دار تنها ۴۲ میلیون تومان اعلام شده. شرایط قیمت تیبا ۲ کمی متفاوت است. قیمت روز این محصول با کاهش ناچیز ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر قیمت روز ساینا بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و این محصول سایپا در بازار ۵۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. 
 
قیمت روز پراید
 
امروز قیمت انواع پراید با کاهش خفیفی روبرو است. پراید هاچ‌بک دوباره از کانال ۵۰ میلیونی فاصله گرفته و با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز پراید سایپا ۱۳۱ با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و ۴۴ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین پراید وانت ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و در بازار ۴۳ میلیون تومان قیمت خورده است.  
 
قیمت روز محصولات سایپا پنجشنبه سوم مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۹,۴۰۰,۰۰۰
۴۹,۹۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۴۴,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۵۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۵۶,۷۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو بعد از توقف روند کاهشی، امروز به شکل عجیبی دچار افزایش قیمت شده. طوری که می‌توان گفت: تقریبا همه محصولات ایران خودرو به جز یکی دو مورد گران شده‌اند و تا دو میلیون تومان بالا رفته‌اند. نمونه آن انواع پژو ۲۰۶ است. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار با اقزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۸۰ میلیون تومان برگشته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دو میلیون تومان گران شده و امروز با قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۱۵ میلیون تومان پایین‌تر و ۷۹ میلیون تومان اعلام شده است. افزایش قیمت در مورد پژو ۲۰۶ صندوق‌دار بیشتر است. این خودرو در بازار آزاد حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و حالا با قیمت ۹۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

پژو پارس وضعیتی مشابه ۲۰۶ دارد و امروز با افزایش دو میلیون تومانی، به سمت کانال ۱۰۰ میلیون تومان خیز برداشته است. قیمت روز پژو پارس در بازار ۹۲ میلیون تومان است و اختلاف آن با قیمت مصوب کارخانه به ۱۴ میلیون تومان رسیده است. رانا امروز کمتر گران شده و یک میلیون تومان قیمت را بالا برده است. این ماشین حالا ۷۸ میلیون تومان فروخته می‌شود و ۱۱ میلیون تومان بالاتر از کارخانه قیمت خورده است.  

قیمت روز انواع پژو ۴۰۵ امروز یک میلیون تومان بالا رفته است. امروز پژو ۴۰۵ GLX در بازار با افزایش یک میلیونی به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده. مدل دوگانه سوز با همین سرعت افزایش قیمت پیدا کرده و امروز ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX با افزایش یک میلیون تومانی فاصله خود با قیمت مصوب کارخانه را به ۱۳ میلیون رسانده و امروز حدود ۸۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

 

کمترین افزایش قیمت امروز مربوط به سمند است. قیمت روز سمند LX در خلال موج افزایش قیمت‌ها بین محصولات ایران خودرو، امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده و ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ همچنین با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی امروز به ۸۵ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس توربو امروز بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده است. قیمت این محصول که تا دیروز ۱۶۳ میلیون تومان بود، امروز با جهش هشت میلیونی به ۱۷۱ میلیون تومان رسیده و نزدیک به دو برابر قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. دنا معمولی از این افزایش قیمت مستثنی نیست و امروز با افزایش یک میلیونی، حدود ۱۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.  

 
قیمت روز محصولات ایران خودرو پنجشنبه سوم مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۴,۰۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۴,۷۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۲,۵۰۰,۰۰۰
۷۱,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۳,۵۰۰,۰۰۰
۷۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۱,۹۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو امروز سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. صرفا قیمت MVM X۲۲ دنده اتوماتیک در بازار با تغییر مواجه شده و با افزایش یک میلیون تومانی به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است. امروز مدل دنده‌ای این محصول در بازار ۱۵۰ میلیون تومان است و ۱۱ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه مدیران خودرو فروخته می‌شود.  

امروز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار ۱۲۵ تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. همچنین قیمت روز MVM X۳۳ در بازار حدود ۱۳ میلیون پایین‌تر از قیمت کارخانه و برابر با ۲۲۳ میلیون تومان است.  

 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو پنجشنبه سوم مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور

امروز قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. تنها جک J۴ در بازار حدود یک میلیون تومان نسبت به دیروز ارزان شده و حالا ۱۳۹ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت روز جک S۳ مثل روز‌های گذشته روی ۱۸۸ میلیون تومان ایستاده و ۲۲ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. همچنین جک S۵ در بازار ۲۶۶ میلیون تومان است و تغییری نسبت به گذشته تجربه نکرده است.

 
قیمت روز محصولات کرمان موتور پنجشنبه سوم مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر