کد خبر: 68554
A

طولانی ترین تله کابین بدون توقف دنیا

طولانی ترین تله کابین بدون توقف دنیا در سال 2010 در کشور ارمنستان ساخته شده است. این تله کابین مهیج تاتو نام دارد و در مسیری 5.7 کیلومتری، روستای زیبای هالیدزور را به کلیسای تاریخی تاتو متصل می نماید.

طولانی ترین تله کابین بدون توقف دنیا

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ طولانی ترین تله کابین بدون توقف دنیا در سال 2010 در کشور ارمنستان ساخته شده است. این تله کابین مهیج تاتو نام دارد و در مسیری 5.7 کیلومتری، روستای زیبای هالیدزور را به کلیسای تاریخی تاتو متصل می نماید. در هر نقطه از این مسیر طولانی، جذابیت های زیادی نهفته است؛ دره عمیق وروتان، زیباترین بخش این مسیر می باشد. یک نکته مهم وجود دارد و آن ساخت کلیسا در مدت 10 ماه می باشد که از این حیث هم، تله کابین تاتو رکورد دار است.

1

احداث تله کابین تاتو در مکانی بکر و بسیار زیبا، سبب گشته که مناظری چشم نواز به نمایش درآید و گردشگران از تماشای آن ها لذت ببرند. این تله کابین در ساعات 9 الی 20 آماده خدمت رسانی به توریست های تور  ارمنستان می باشد. در این مکان تورهایی برای بازدید از کلیسای تاتو وجود دارد که در طول مسیر می توانید از مکان های دیدنی دیگری هم بازدید نمایید. این امکان برای طبیعت دوستان وجود دارد که مسیر رفت را با تله کابین طی کنند و مسیر برگشت را به صورت پیاده پیمایند تا بتوانند از جاذبه های مسیر و طبیعت خوش منظر آن دیدن کنند.

2

قسمتی از مسیر تله کابین به برج نگهبانی می رسد که منطقه ای ترسناک است. دلیل خوفناک بودن این مکان، داستانی تاریخی می باشد که در طول آن سربازانی به یک عروس و داماد حمله می کنند. با انتخاب تور لحظه آخری می توانید این منطقه را از درون هواپیما مشاهده نمایید.

3

ایده های نابی که به احداث برترین ها در هر زمینه ای منتهی شود، برای هر کشوری هیجان انگیز می باشد، پس اگر به دنبال راهی برای اقامت در کشورهای مختلف هستید و نوآوری ای در ذهن دارید، حتما آن را پیشنهاد دهید. اگر با تور ارزان گرجستان به این کشور سفر کنید، می توانید تجربه های بی نظیری کسب کنید.

4

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر