کد خبر: 68947
A

بانک سینا به نورچشمی‌ها وام ۵/. درصد، صفر درصد و ۲ درصد می‌دهد! / عضو هیئت‌مدیره سینا وام‌های ۲۵ ساله می‌گیرد

اطلاعات منتشر شده و در اختیار خبرنگاران قرار گرفته نشان از اسناد بانک سینا نشان می‌دهد این بانک بخش قابل توجهی از وام‌های خود را بدون سود، با سود ۵/. درصد، سود ۲/۲۵ درصد و ... به برخی از شرکت‌های خود، مدیران، معاونان و شرکت های بنیاد مستضعفان داده است.

 بانک سینا به نورچشمی‌ها وام ۵/. درصد، صفر درصد و ۲ درصد می‌دهد! / عضو هیئت‌مدیره سینا وام‌های ۲۵ ساله می‌گیرد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اطلاعات منتشر شده و در اختیار خبرنگاران قرار گرفته نشان  از اسناد بانک سینا  نشان می‌دهد این بانک بخش قابل توجهی از وام‌های خود را بدون سود، با سود ۵/. درصد، سود ۲/۲۵ درصد و ... به برخی از شرکت‌های خود، مدیران، معاونان و شرکت های بنیاد مستضعفان داده است. 

وام‌های ۳۰۰ ماهه و ۱۲۰ ماهه از دیگر تسهیلاتی است که این بانک در اختیار یکی از اعضای هیئت‌مدیره به نام علیرضا تقدیری قرار داده است.

گفتنی است تقدیری در چندین نوبت وام‌های ۱۰ ساله و ۲۵ ساله برای مسکن و خودرو دریافت کرده و در آخرین اسناد منتشر شده هنوز ۳۶۹ میلیون تومان به بانک بدهکار است. این وام‌های بلندمدت با سود ۴ درصد، ۷ و ۹ درصد در اختیار  تقدیری قرار گرفته است.

حال این سوال از اعضای هیئت‌مدیره و موسسان بانک سینا و همچنین بانک مرکزی ایران مطرح است که آیا سایر شهروندان ایرانی هم می‌توانند از این تسهیلات با سود ناچیز و بلندمدت برخوردار شوند یا نه؟

photo_2019-08-10_12-40-26

 

منبع: 90 اقتصادی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر