کد خبر: 69538
A

فصل نقره داغ ایرانی‌های مسافر ترکیه / پرواز تهران به استانبول ۳ میلیون تومان را رد کرد+ جدول قیمت ها

همزمان با آغاز آخرین ماه تابستان، قیمت‌گذاری پروازهای تهران به استانبول از کنترل خارج شده و حداقل قیمت پرواز یک طرفه از تهران به استانبول به مرز ۳ میلیون تومان رسیده است.

فصل نقره داغ ایرانی‌های مسافر ترکیه /  پرواز تهران به استانبول ۳ میلیون تومان را رد کرد+ جدول قیمت ها

به گزارش سرویس اجتماعی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ همزمان با آغاز آخرین ماه تابستان، قیمت‌گذاری پروازهای تهران به استانبول از کنترل خارج شده و حداقل قیمت پرواز یک طرفه از تهران به استانبول به مرز ۳ میلیون تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد انبوه برنامه‌های فرهنگی این روزها در ترکیه، تعطیلات متعدد و کم نوسان بودن بازار ارز اشتیاق سفر به ترکیه را دوباره افزایش داده است. هر چند به نظر می‌رسد از حجم پروازها نیز در این فصل داغ سفر کاسته شده و ایرلاین‌های باقی مانده در این مسیر مسافران را نقره داغ می‌کنند.

کف قیمت بلیت تهران به استانبول

به طور مثال در روز وسط هفته نخست شهریور ماه در حال حاضر پروازها از حوالی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. قیمتی که زمانی هزینه یک تور ۴ روزه به استانبول بوده است.

وضعیت قیمت در روزهای وسط هفته

پروازهای برگشت از استانبول نیز شرایط مشابهی دارند و در حال حاضر پروازهای برگشت نیز حوالی ۲ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شوند که کف هزینه رفت و برگشت به استانبول را به ۵ میلیون تومان می‌رسد.

کف قیمت پروازهای برگشت از استانبول

پیش بینی می‌شود این روند رو به رشد قیمت‌ها با نزدیک شدن به مهرماه تغییر کرده و با آغاز فصل پاییز قیمت‌ها کاهشی شوند.

در جدول زیر می‌توانید نرخ پرواز به استانبول در مرداد ماه ۹۷ را ببینید. قیمت دلار در مرداد ماه ۱۳۹۷ برابر ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان بوده است. در حال حاضر یعنی دوم شهریور ماه نیز دلار در بالاترین نرخ به ۱۱ هزار و ۶۴۲ تومان رسیده است. یعنی برابر مرداد ماه ۱۳۹۷ …  اما قیمت پروازها روند افزایشی داشته است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر