کد خبر: 70080
A

ادامه‌ی حاشیه‌سازی درباره‌ی ایران خودرو/ تفرقه افکنی انجمن قطعه سازان/ کاسبان تفرقه چه کسانی هستند؟

؛ از صبح امروز خبری در برخی کانال‌های تلگرامی علیه برخی سهامداران خصوصی ایران‌خودرو در حال انتشار است؛ خبری درباره سهامداران ایران خودرو در حمایت از مدیرعامل بازداشتی ایران خودرو. گفته می‌شود یک انجمن قطعه سازی این خبر عجیب را به کانال‌های تلگرامی داده است اما سایت‌های خبری دارای مجوز از انتشار آن خودداری کرده‌اند. ماه‌هاست که صنعت خودرو کشور درگیر مسایل حاشیه‌ای است و قطعه‌سازان ماه‌هاست مطالباتشان را از خودروسازان دریافت نکرده‌اند و حالا گزارش‌هایی از این دست به حواشی بخشی از صنعت قطعه‌سازی دامن می‌زند. فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران‌خودرو در واکنش به این حواشی گفته باید با هم عهد بندیم که تخریب قطعه‌ساز علیه قطعه‌ساز و تخریب قطعه‌ساز با خودرو‌ساز، ممنوع است.

ادامه‌ی حاشیه‌سازی درباره‌ی ایران خودرو/ تفرقه افکنی انجمن قطعه سازان/ 
کاسبان تفرقه چه کسانی هستند؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ از صبح امروز خبری در برخی کانال‌های تلگرامی علیه برخی سهامداران خصوصی ایران‌خودرو در حال انتشار است؛ خبری درباره سهامداران ایران خودرو در حمایت از مدیرعامل بازداشتی ایران خودرو.

گفته می‌شود یک انجمن قطعه سازی این خبر عجیب را به کانال‌های تلگرامی داده است اما سایت‌های خبری دارای مجوز از انتشار آن خودداری کرده‌اند.

ماه‌هاست که صنعت خودرو کشور درگیر مسایل حاشیه‌ای است و قطعه‌سازان ماه‌هاست مطالباتشان را از خودروسازان دریافت نکرده‌اند و حالا گزارش‌هایی از این دست به حواشی بخشی از صنعت قطعه‌سازی دامن می‌زند.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران‌خودرو در واکنش به این حواشی گفته باید با هم عهد بندیم که تخریب قطعه‌ساز علیه قطعه‌ساز و تخریب قطعه‌ساز با خودرو‌ساز، ممنوع است.

منبع: انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر