کد خبر: 70289
A

در کدام مناطق تهران اجاره بهاء کاهش یافت؟

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه بازار مسکن به ویژه در حوزه خرید و فروش روند کاهشی را در پیش گرفته است، گفت: بررسی‌های میدانی به دست بازرسان اتحادیه املاک نشان می‌دهد که در مناطق ۲۲ گانه تهران قیمت‌ها در حوزه خرید و فروش و اجاره بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. در منطقه ۲ و ۳ تهران قیمت‌ها در بازار اجاره و خرید و فروش طی ۲ هفته اخیر ثابت بوده است.

در کدام مناطق تهران اجاره بهاء کاهش یافت؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه بازار مسکن به ویژه در حوزه خرید و فروش روند کاهشی را در پیش گرفته است، گفت: بررسی‌های میدانی به دست بازرسان اتحادیه املاک نشان می‌دهد که در مناطق ۲۲ گانه تهران قیمت‌ها در حوزه خرید و فروش و اجاره بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. در منطقه ۲ و ۳ تهران قیمت‌ها در بازار اجاره و خرید و فروش طی ۲ هفته اخیر ثابت بوده است.

خسروی با بیان اینکه در منطقه ۴ قیمت‌ها در حوزه اجاره ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش ۱۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه در منطقه ۵ تهران قیمت‌ها در حوزه اجاره ۲۰ درصد کاهش و در بخش خرید و فروش ۳ میلیون تومان در هر متر مربع کاهش داشته است، گفت: البته در برخی از محله‌های منطقه ۵ در حوزه اجاره و خرید و فروش با افزایش قیمت روبرو بوده‌ایم.

او به منطقه ۶ تهران هم اشاره کرد و گفت: در منطقه ۶ بخش اجاره در برخی از مناطق ۵ درصد کاهش و در برخی از مناطق با کاهش ۲۰ درصدی روبرو بوده‌ایم.

خسروی افزود: در این منطقه قیمت‌های خرید و فروش در برخی از محله‌ها ۱۰ درصد و در برخی از محله‌ها با کاهش ۱۵ درصدی روبرو بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران درباره منطقه ۷ تهران هم گفت: قیمت‌های اجاره در این منطقه روند افزایشی داشته به طوری که در برخی از محله‌ها ۵ درصد افزایش قیمت مشاهده می شود و در برخی از محله‌ها هم قیمت‌ها ثابت بوده، اما در بخش خرید و فروش با کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی روبرو بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه در منطقه ۱۱ تهران قیمت‌های اجاره ثابت، ولی قیمت‌های خرید و فروش ۱۰ درصد کاهش داشته است گفت: در منطقه ۱۲ قیمت‌های اجاره ۱۰ درصد افزایش داشته و قیمت‌های خرید و فروش هم ثابت بوده است.

او با بیان اینکه در منطقه ۱۳ قیمت‌های اجاره ثابت و قیمت‌های خرید و فروش ۵ درصد کاهش داشته است، گفت: در منطقه ۱۴ قیمت‌های اجاره و خرید و فروش ۱۵ درصد کاهش داشته است و در منطقه ۱۴ هم شاهد کاهش قیمت در هر دو حوزه بوده‌ایم.

خسروی با بیان اینکه در منطقه ۱۵ قیمت‌های اجاره ۱۵ درصد افزایش داشته است گفت: قیمت‌ها در حوزه خرید و فروش در برخی از محله‌ها ثابت، اما در برخی از محله‌ها ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

 

رئیس اتحادیه املاک استان تهران درباره منطقه ۱۶ و ۱۸ هم گفت: در این دو منطقه قیمت‌های اجاره و خرید و فروش روند کاهشی داشته است.

او درباره منطقه ۱۹ هم گفت: متأسفانه در برخی از محله‌های این منطقه قیمت‌های اجاره ۸۰ درصد افزایش داشته، اما قیمت‌های خرید و فروش ۱۵ درصد کاهش داشته است.

خسروی درباره منطقه ۲۱ تهران هم گفت: قیمت‌های اجاره در این منطقه ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش روند کاهشی داشته است.رئیس اتحادیه املاک استان تهران درباره منطقه ۲۲ تهران هم گفت: قیمت‌های اجاره در این منطقه ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش با کاهش ۱۰ درصدی روبرو بوده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر