کد خبر: 71073
A

ابوترابی: وزارت صمت در رونق تولید عملکرد مثبتی داشته است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای مثال به رونق تولید در کارگاههای تولیدی و فعالیت شهرک های صنعتی بزرگ در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات خوب انجام شده این است که بجای نگاه به غرب، مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه مثل عراق، ترکیه، پاکستان و افغانستان افزایش یافته و همین اقدام فضای خوبی ایجاد کرده است. وی با بیان اینکه در زمینه قطعات خودرو هم ظرفیت های رها شده در حال فعال سازی هستند، گفت: همچنین در بخش تولید دارو در داخل کشور گامهای خوبی برداشت شد. ابوترابی اضافه کرد: اینجانب معتقدم وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رونق تولید عملکرد موفقی داشته است. همچنین وزارت بهداشت و درمان در این زمینه کارنامه خوبی دارد.

ابوترابی: وزارت صمت در رونق تولید عملکرد مثبتی داشته است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خبرهای خوبی در زمینه‌های گوناگون تولید و رونق تولید می رسد، گفت: مقام معظم رهبری همواره حامی تولید داخل بوده و بر رونق تولید امیدوار هستند.

وی گفت: در سال گذشته مقامات آمریکایی از تابستان داغ در ایران خبر می دادند. تابستان داغ اسم رمز آنها برای ایجاد مشکلات اقتصادی و ...در داخل کشور بود.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس افزود: دشمنان خارجی و برخی از ایادی آنها هماهنگ شدند تا اقداماتی علیه کشور انجام دهند و ما دیدیم که قیمت دلار افزایش یافت.

ابوترابی با اشاره به کاهش فعلی قیمت دلار گفت: تغییرات قیمت دلار باعث شد تا قاچاق کالا به حداقل برسد و تولید پوشاک افزایش یافته که می تواند به افزایش تولید و رونق آن امیدوار بود.

وی افزود: در بخش تولید و رونق تولید و افزایش صادرات محصولات مختلف به کشورهای همسایه قدمهای خوبی برداشته شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای مثال به رونق تولید در کارگاههای تولیدی و فعالیت شهرک های صنعتی بزرگ در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات خوب انجام شده این است که بجای نگاه به غرب، مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه مثل عراق، ترکیه، پاکستان و افغانستان افزایش یافته و همین اقدام فضای خوبی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه قطعات خودرو هم ظرفیت های رها شده در حال فعال سازی هستند، گفت: همچنین در بخش تولید دارو در داخل کشور گامهای خوبی برداشت شد.

ابوترابی اضافه کرد: اینجانب معتقدم وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رونق تولید عملکرد موفقی داشته است. همچنین وزارت بهداشت و درمان در این زمینه کارنامه خوبی دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در ابتدای جلسه درس خارج، طی بیاناتی اقدامات رو به بهبود تولید را تحسین کردند و گفتند «خبرهای خوبی هم در زمینه‌های گوناگون تولید و رونق تولید میرسد؛ حالا ان‌شاءالله اثراتش را بعداً مردم خواهند دید. کارهای خوبی دارد انجام میگیرد؛ غفلتهایی شده است، کوتاهی‌هایی شده، امّا حالا حرکتها، بحمدالله حرکتهای به سمت اهداف مطلوب است؛ اینها ان‌شاءالله دارد انجام میگیرد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر