کد خبر: 71077
A

سید حسین نقوی حسینی : وزیر صمت برای وزارتخانه اش وقت می گذارد و پیگیر رفع معضلات، مشکلات و چالش های وزارتخانه است

سید حسن نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای رحمانی برای وزارتخانه وقت می گذارد و پیگیر رفع معضلات، مشکلات و چالش های وزارتخانه است. وی با تاکید بر اینکه رحمانی وزیری پرتلاش است، تصریح کرد: آقای رحمانی تلاش دارد در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

سید حسین نقوی حسینی : وزیر صمت برای وزارتخانه اش وقت می گذارد و پیگیر رفع معضلات، مشکلات و چالش های وزارتخانه است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران بعد از گذشت چند ماه، شاهد تمجید دوباره وزیر صمت توسط رهبر انقلاب هستیم.  هفته گذشته  رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه درس خارج، طی بیاناتی اقدامات رو به بهبود تولید را تحسین کردند: «خبرهای خوبی هم در زمینه‌های گوناگون تولید و رونق تولید میرسد؛ حالا ان‌شاءالله اثراتش را بعداً مردم خواهند دید. کارهای خوبی دارد انجام میگیرد؛ غفلتهایی شده است، کوتاهی‌هایی شده، امّا حالا حرکتها، بحمدالله حرکتهای به سمت اهداف مطلوب است؛ اینها ان‌شاءالله دارد انجام میگیرد.»

یکی از بهترین افرادی که می توانند درباره وزارت صمت صاحب نظر باشند، نمایندگان مجلس هستند.

سید حسن نقوی حسینی نماینده ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار اکونیوز گفت: آقای رحمانی برای وزارتخانه وقت می گذارد و پیگیر رفع معضلات، مشکلات و چالش های وزارتخانه است. وی با تاکید بر اینکه رحمانی وزیری پرتلاش است، تصریح کرد: آقای رحمانی تلاش دارد در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعنوان مثال وزیر اعلام کرده که اجازه واردات پوشاک و ولوازم خانگی که در داخل کشور تولید می شود را نمی دهد. این اقدام وزیر صمت خوب بوده و ما از آن حمایت می کنیم.

نقوی حسینی با اشاره به مشکلات بخش صنعت خودرو و گرانی ها گفت: در حوزه صنعت و تجارت فقط تصمیم وزیر تعیین کننده و رافع مشکلات نیست و عوامل مختلفی در جریان است. برای رفع چالش ها نیاز به هماهنگی بین دستگاهها و تصمیمات کلان است.

 

وی گفت: آقای رحمانی از زمان تصدی وزارت صمت در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی قدمهای خوبی برداشت و مجلس از وی حمایت می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر