کد خبر: 71509
A

سفر خود را با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت دلتابان خاطره انگیز کنید

سفر خود را با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت دلتابان خاطره انگیز کنید. زیرا این آژانس هواپیمایی با سال ها تجربه و اعتبار در فروش انواع بلیط هواپیمایی در نظر دارد برای مسافرانی که خرید بلیط هواپیمایی را از دلتابان انجام دهند خدمات ویژه ای اعم از رزرو هتل، خدمات و تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و....را ارائه دهد.

سفر خود را با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت دلتابان خاطره انگیز کنید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سفر خود را با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت دلتابان خاطره انگیز کنید. زیرا این آژانس هواپیمایی با سال ها تجربه و اعتبار در فروش انواع بلیط هواپیمایی در نظر دارد برای مسافرانی که خرید بلیط هواپیمایی را از دلتابان انجام دهند خدمات ویژه ای اعم از رزرو هتل، خدمات و تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و....را ارائه دهد.

 

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

در سفرهای داخلی و خارجی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از جمله کارهای مهمی است که به سادگی بیان امکان انجام هر یک از این موارد به راحتی صورت نمی گیرد پس بنابراین می بایست مسافر قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کند شرکت هواپیمایی مورد نظر خود را انتخاب نموده تا شرکت، مسافر را در معرفی انواع بلیط های هواپیمایی و رزرو مجلل ترین هتل ها همراه با خدمات منحصر بفردی راهنمایی نماید. اینکه خرید بلیط هواپیما نیازمند رزرو هتل است یا نه بسته به نوع سفر و نظر داشت شرکت هواپیمایی می باشد. برخی از سفرها حتما به منظور وارد شدن به کشور مقصد علاوه بر خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل نیاز می باشد. البته بلیط های هواپیمایی و هتل می توانند بنا به موقعیت های مختلف و خدمات گوناگون نمونه های متنوعی داشته باشند که هر یک از این عوامل بر قیمت بلیط هواپیما و نوع هتل انتخابی تاثیر مستقیمی را دارند. امروزه خرید بلیط هواپیما به همراه رزرو هتل بیشتر به صورت اینترنتی انجام شده و مسافرین با سرعت بیشتر و آسودگی خیال بهتری اقدام به سفرهای داخلی و خارجی می نمایند.

 

ارتباط خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

لازمه سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می باشد. بسیاری از افراد برایشان مبهم است که در سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما با رزرو کردن هتل چه ارتباطی دارد. در پاسخ به این افراد باید گفت اگر سفرهای هوایی داخلی باشد همراه با خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل دلخواه بوده و صد در صد نیاز نمی باشد اما زمانی که مسافر اقدام به سفرهای خارجی نماید سفارت کشور مقصد حتما می بایست مکان اقامت مسافر را دانسته و سپس برای مسافر ویزا صادر نماید. پس بنابراین از جمله موارد مهمی که برای سفرهای خارجی نیاز است رزرو هتل و ارائه دادن رسید آن به سفارت کشور مقصد می باشد. در زمانی که خرید بلیط هواپیما مربوط به مشهد مقدس، کیش، قشم و سایر نقاط ایران باشد آژانس هواپیمایی دلتابان به دلخواه و سلیقه مشتری هتل های وجود داشته در منطقه را همراه با قیمت و خدمات و سرویس دهی به مسافران  معرفی نموده و بنا به درخواست مشتری به رزرو اتاق های هتل اقدام می نماید. اما در سفرهای خارجی که معمولا اکثر مسافران هیچ شناختی نسبت به هتل های کشور مقصد ندارند آژانس هواپیمایی دلتابان و سایر شرکت های ایرلاین این توانایی را داشته تا هتل ها را به مسافر معرفی کرده و حتما یکی از اتاق ها برای مسافر رزرو خواهد شد.

چگونگی خرید بلیط هواپیما

اولین اقدام برای سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می باشد. اما امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و تنوع داشتن بلیط های هواپیمایی انتخاب هر یک از بلیط های هواپیمایی به کار دشوار مبدل شده است. پس لازم است بدانید به طور کلی بلیط های هواپیمایی در دو نوع بیزینسی و آکونومی وجود دارند که بنا به شرایط و درخواست خدماتی که مشتری نیاز دارد هر یک از انواع بلیط های هواپیمایی در اختیار مسافر قرار می گیرد. البته باید گفت بلیط های بیزینسی که به بلیط های کلاس دار شهرت گرفته اند در نمونه های A,B,C,D به مسافران ارائه می شوند که هر کدام به مراتب خدمات و سرویس دهی ویژه ای را داشته و در رده های مختلفی قرار دارند اما بلیط های اکونومی تنها یک نمونه از بلیط های هواپیمایی هستند که ساده ترین خدمات هواپیما را به خود اختصاص داده اند. جالب است بدانید که قسمت جلوی هواپیما مربوط به دارندگان بلیط های بیزینسی بوده و تقریبا فضاهای اتاق مانند و مجزا را در اختیار مسافران قرار می دهد اما قسمت وسط و انتهای هواپیما صندلی ها اتوبوسی بوده و مربوط به دارندگان بلیط های اکونومی می باشند.

 

چگونگی رزرو هتل

همانطور که ذکر شد در برخی از سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از جمله ملزومات دریافت ویزا برشمرده شده است پس بنابراین مسافرین با همکاری آژانس هواپیمایی دلتابان و سایر سایت های هواپیمایی معتبر و با سابقه این امکان را دارند تا وارد سامانه های رزرو هتل شده با نوع و درجه هتل همچنین موقعیت منطقه ای هتل و نوع اتاق های هتل آشنایی یابند سپس با وارد نمودن تاریخ ورود و خروج و حتما با درج تعداد مسافرین و مشاهده نمودن قیمت اتاق ها همراه با سرویس دهی و خدمات هتل در صفحه نمایش داده می شود که در صورت تمایل مسافر می تواند با پرداخت هزینه هتل واچر هتل و یا رسیدی را پس از رزرو هتل به دست آورد از همه این مراحل راخت تر میتوانید با رزرو تور شهر مورد نظر (مانند: تور گرجستان) بدون هیچ مشکلی و با آرامش سفری خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنید. البته در زمان رزرو هتل مسافرین لازم است نزدیک بودن هتل به جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، فرودگاه و ایستگاه های مترو و.....را در نظر داشته باشن که با رزرو تور تمام این موضوعات دقیقا مورد بررسی آژانس مسافرتی قرار میگیرد.

خدمات شرکت هواپیمایی دلتابان

دلتابان از جمله شرکت های پروازی باسابقه و معتبری است که سال هاست در ارائه دادن انواع بلیط های هواپیمایی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت برجسته با داشتن سامانه عرضه بلیط شرایط ایمنی را برای مسافران مهیا ساخته تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اینترنتی و البته مراجعه حضوری امکان پذیر باشد. کارگزاران سایت دلتابان مسافرین خود را از لحظه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا اقامت در هتل و حتی بازگشت به مسیر اولیه خود راهنمایی و خدمت رسانی می کند. بنا به درخواست مشتری دلتابان بلیط های هواپیمایی را به صورت یک طرفه و یا دو طرفه صادر نموده و خدماتی همچون بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و....را به مسافرین خود ارائه می دهد.

 

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اینترنتی

در عصر حاضر با توجه به کمبود وقت و جلوگیری از هزینه های رفت و آمد و معطلی ها و ایجاد دردسرها در مراجعات حضوری به شرکت های ایرلاین مختلف خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اینترنتی رونق بسزایی را به خود گرفته است. اما لازم است بدانید در خرید های اینترنتی می بایست در ابتدا شرکت هواپیمایی معتبر بوده و به تمامی شرایط و قوانینی که در سامانه خود قید نموده پایبند باشد پس بنابراین انتخاب نوع آژانس،در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اینترنتی بسیار حائز اهمیت است. مسافرین باید بدانند در زمان وارد نمودن مشخصات مسافر به منظور خرید بلیط هواپیما اینترنتی می بایست دقت کافی را به کار ببندند زیرا در صورت به وجود آمدن هر گونه اشتباهی مشخصات وارد شده قابل اصلاح نبوده و لازم بوده تا بلیط استرداد داشته و مجدد ثبت نام آغاز گردد. در وارد نمودن نام مسافر حتما نام به صورت حروف انگلیسی وارد شود. در نظر گرفتن سن و مشخصات فردی هر مسافری در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و قیمت هر یک از اینها اهمیت بسیاری دارد.

photo_2019-10-02_14-00-18

بلیط های سیستمی و چارتری با دلتابان

شرکت هواپیمایی دلتابان همانند سایر شرکت های پروازی ارائه دهنده بلیط های سیستمی و چارتری می باشد که غالبا اکثر آژانس های پروازی عرضه کننده بلیط های چارتری بوده و اغلب فروش بلیط های سیستمی را شرکت هواپیمایی کشوری بر عهده دارد. اما در این میان شرکت دلتابان به عنوان یک چارترکننده سعی کرده رزرو انواع بلیط های بیزینسی چارتری و اکونومی چارتری را در اختیار داشته و بنا به درخواست مشتری بلیط های هواپیمایی را همراه با رزرو هتل به متقاضیان ارائه دهد.

 

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر