کد خبر: 71676
A

پورتال خبری جدید بانک ملی ایران، در دسترس مخاطبان

پورتال خبری این بانک با امکانات به روزرسانی شده و با هدف تجمیع اطلاعات خبری مورد نیاز مخاطبان در یک درگاه ، دسترسی مخاطبان به اطلاعات منتشر شده را بسیار آسان کرده است.

پورتال خبری جدید بانک ملی ایران، در دسترس مخاطبان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پورتال خبری این بانک با امکانات به روزرسانی شده  و با هدف تجمیع اطلاعات خبری مورد نیاز مخاطبان در یک درگاه ، دسترسی مخاطبان به اطلاعات منتشر شده را بسیار آسان کرده است.

طبقه بندی شدن مطالب، اخبار، یادداشت ها و گزارش ها، انتشار گزارش های تصویری و ویدئویی به صورت مجزا، گنجانده شدن گزیده مطبوعات و امکان دانلود نشریات بانک تنها بخشی از این پورتال جدید است.

بانک ملی ایران با افزایش تعداد اخبار روزانه و گزارش های تولیدی، پورتال خبری جدید را به گونه ای طراحی کرده که استفاده از محتوای آن با سرعت و سهولت بیشتری امکان پذیر باشد.

با توجه به اهمیت فضای مجازی و مطالب منتشره در این حوزه نگاهی به صفحات مجازی مدیران ارشد اقتصادی و بانکی تحت عنوان مدیران در شبکه های اجتماعی از دیگر بخش های جدید این پورتال می باشد .

 

علاوه بر امکان جست و جوی اخبار در این پورتال، امکان دسترسی به سایر رسانه های بانک ملی ایران در فضای مجازی مانند اینستاگرام، بله، آپارات و لینکدین نیز در آن فراهم شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر