کد خبر: 72344
A

۱۰ گوشی برتر و پرفروش سال ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۱۰ گوشی برتر و پرفروش سال ۲۰۱۹

۱۰ گوشی برتر و پرفروش سال ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کلمه‌ای که این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد و در هر قسمتی از خانه یا فضا‌های عمومی که قدم می‌زنیم می‌توانیم از آن برای سهولت کارهای‌مان استفاده کنیم.

از تلفن‌های همراه گرفته تا پهپاد‌هایی که دل آسمان را برای یک تصویربرداری عالی می‌شکافند؛ فقط کافی است که در این دنیای پر رمز و راز و پر از اطلاعات مهم سرک بکشید تا با جدیدترین آن‌ها آشنا شوید و از جزئیات و نحوه کارکرد آن‌ها باخبر شوید. پس اگر به‌دنبال اطلاعات جدید درباره گوشی‌های به‌روز می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.

۱. Xiaomi Redmi K۲۰ Pro

سریع‌ترین گوشی دنیا!

۱۰ گوشی برتر سال

این گوشی نمایشگری تمام صفحه دارد و دوربین سلفی هم در یک موتور پاپ‌آپ قرار گرفته که هنگام ثبت سلفی می‌تواند در هشت ثانیه از قسمت بالای بدنه بیرون بیاید؛ این دوربین مهم‌ترین قسمت نمایشی آن به شمار می‌آید. جالب است بدانید دور تا دور این موتور پاپ‌آپ یک نور آبی‌رنگ به‌کار رفته است.

البته کابران می‌توانند در تنظیمات دستگاه، برای این موتور صدا‌های مختلفی هم انتخاب کنند. بالای آن هم یک چراغ LED اعلان به‌کار رفته که هنگام شارژ یا دریافت پیام روشن می‌شود. این موتور پاپ‌آپ برای بالا آوردن دوربین می‌توانند تا ۳۰۰ هزار بار به کار بیفتد. به لطف همین موتور پاپ‌آپ، K۲۰ Pro نمایشگری تمام صفحه و بدون بریدگی دارد.

همچنین این دستگاه یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی AMOLED با یک لایه Corning Gorilla Glass دارد که رزولوشن آن Full HD و نسبت تصویرش هم ۵/۱۹ است. حداکثر روشنایی این نمایشگر هم ۶۰۰ نیت خواهد بود. در قسمت پشت گوشی؛ دوربین سه‌گانه وجود دارد که از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی IMX ۵۸۶، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز هشت تله فوتو هشت مگاپیکسلی تشکیل شده است.

۲. Aner ۲۰ PRO

۱۰ گوشی برتر و پرفروش سال ۲۰۱۹ کدامند؟ + تصاویر

ظرفیت بالای باتری و عملکرد خوب آن به‌علت استفاده از چیپست کایرین ۹۸۰ در کنار رم هشت گیگابایتی این گوشی می‌تواند در کنار رقبا، پله پرشی باشد تا بیشتر دیده شود. این تراشه (کایرین ۹۸۰) قدرت بسیار زیادی دارد و از پس پردازش هر نوع تسک و فعالیتی برمی‌آید. شما می‌توانید روی این گوشی بازی‌های مختلف نصب کنید.

دوربین چهارگانه آنر ۲۰ پرو با چینشی عمودی، شامل دوربین تله‌فوتو، استاندارد، اولتراواید و ماکرو در گوشه سمت چپ قرار گرفته و به‌دلیل بهره‌گیری دو دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال، برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. دوربین تله‌فوتو آنر ۲۰ پرو از حسگر هشت مگاپیکسلی بسیار کوچک ۱/۴.۴ اینچی و لنزی با دیافراگم F۲/۴ تشکیل شده است.

۳. iPhone ۱۱

۱۰ گوشی برتر سال

آیفون iPhone ۱۱ یکی از گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ اپل که با طراحی عجیب ماژول دوربین در قسمت پشتی حسابی خبرساز شده است.

۱۰ گوشی برتر سال

نمایشگر ۶.۱ اینچی این مدل دارای پنل آل‌سی‌دی و رزولوشن ۸۲۸ در ۱۷۹۲ پیکسل بوده و همانند دو مدل پرچمدار سال ۲۰۱۹، از تراشه قدرتمند A۱۳ قدرت خواهد گرفت. این چیپست هفت نانومتری به‌دست شرکت اپل طراحی شده است.

۴. Vivo Z۱ Pro

۱۰ گوشی برتر سال

این گوشی از شاسی پلی‌کربنات با نمای براق ساخته شده است. این گوشی پنل نمایش ۶.۵۳ اینچی ال‌سی‌دی با طراحی تاچ حفره‌ای دارد و از نسبت ۷۷/۹ درصد و وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. ویوزدوان پرو دارای باتری بزرگ پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی است و به همین خاطر می‌تواند برای گیم‌باز‌ها بسیار مناسب باشد.


۵. Realme X

۱۰ گوشی برتر سال

استفاده از یک نمایشگر اولد با ابعاد بزرگ ۶.۵۳ اینچ و دقت فول اچ‌دی پلاس به‌همراه دوربین پاپ‌آرت از ویژگی‌های این گوشی است. گوشی Realme X در دو رنگ آبی و سفید به بازار ارائه شده است. یک قابلیت ممتاز این گوشی استفاده از راه‌های امنیتی بیومتریک است.


۶. Motorola One Vision

۱۰ گوشی برتر سال

گوشی هوشمند موتورالا با ظاهر باریک و بلندش دارای قیمتی مناسب است. نمایشگر به‌کار رفته روی این گوشی یک پنل ۶.۳ اینچی فول اچ دی LCD است. همچنین وان ویژن ارائه شده دارای دو رنگ آبی و مشکی است که در قسمت وسط گوشی به رنگ تیره‌تر درمی‌آیند.

یکی از نقاط ضعف این گوشی این است که رنگ‌ها در آن سرد به نظر می‌آیند و همین امر باعث می‌شود تصاویر زیبایی خود را از دست بدهند. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشت روی لوگو قرار گرفته است و با گوشی‌های جدید متفاوت است.


۷. Apple iPhone ۱۱ PRO

۱۰ گوشی برتر سال

در اصل آیفون ۱۱ پرو جانشین آیفون ایکس اس است که با طراحی دوربین مربعی شکلش توانسته تغییری در ساختار طراحی خود بدهد. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ پیکسل است و مغز متفکر دستگاه تراشه A۱۳ بوده و شش گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد.


۸. Apple iPhone ۱۱ PRO MAX

۱۰ گوشی برتر سال

دوربین اصلی و سلفی آیفون ۱۱ پرومکس و آیفون ۱۱ پرو یکسان است. نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی آن دارا یرزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسل است. گوشی همانند دو مدل قبلی از تراشه A۱۳ قدرت می‌گیرد. شش گیگابایت حافظه رم وجود دارد و ظرفیت داخلی بسته به نسخه خریداری شده ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.


۹. ONEPLUS ۷ PRO

۱۰ گوشی برتر سال

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و کاملاً بدون حاشیه با دوربین سلفی پاپ‌آپ است و از دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره می‌برد. وان‌پلاس ۷ پرو در سه رنگ آبی، کرم و خاکستری در بازار به فروش می‌رسد.


۱۰. ۱۰X ZOOM

۱۰ گوشی برتر سال

اپورنو ۱۰ ایکس زوم؛ یک گوشی بدون حاشیه ساخت یک شرکت چینی است. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف است. البته این صفحه نمایش به‌هیچ‌وجه برآمده نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر