کد خبر: 72572
A

ماجرای ناپدید شدن ۲۲میلیاردی که روز گذشته اسحاق جهانگیری به آن اشاره کرد چه بود؟

روایت جهانگیری از ناپدید شدن ۲۲میلیارد تومان پول در سال ۹۱ در بانک مرکزی آنجا ۱۳۰ میلیون دلار تحویل آن‌ها دادند و همان‌طور در هواپیما نشستند و وقتی به ایران بازگشتند ۱۰۰ میلیون دلار به بانک مرکزی تحویل دادند

ماجرای ناپدید شدن ۲۲میلیاردی که روز گذشته اسحاق جهانگیری به آن اشاره کرد چه بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ روزگذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در  در جلسه هم اندیشی با علما و روحانیون که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ با اشاره به انتقادهای گسترده به ارز 4200 تومانی برای برخی اقلام و کالاهای ضروری خاطر نشان کرد: تصمیمی که در این خصوص اتخاذ شد مورد تایید همه ارکان نظام بود اما عده ای که به دنبال جعل خبر و ناامید کردن مردم هستند بارها در رسانه ها تیتر زدند که 18 میلیارد دلار از منابع کشور با این تصمیم به باد رفت و یک بار هم توضیح ندادند که استدلالشان چیست؟(اینجا )

این در حالی است که پیش از این نیز اسحاق جهانگیری  سوم شهریور ۱۳۹۵ در استان قزوین شرح کامل تری از ماجرای ناپدید شدن چند میلیارد دلار دلار در دولت احمدی نژاد گفته بود:  به خاطر آزرده نشدن خاطر مردم خیلی از مسائل را نمی‌گوییم. زمانی گروهی تصمیم گرفتند که در دوران تحریم از یکی از کشورهای خارجی پول بیاورند. در بانک مرکزی آنجا ۱۳۰ میلیون دلار تحویل آن‌ها دادند و همان‌طور در هواپیما نشستند و وقتی به ایران بازگشتند ۱۰۰ میلیون دلار به بانک مرکزی تحویل دادند. وقتی هم پرسیده می‌شود که ۳۰ میلیون دلار چه شد می‌گویند نمی‌دانیم گم شده است. تا این لحظه هم گم شده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر