کد خبر: 72640
A
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از پروژه ساختمان پلاسکو؛

پلاسکو ایمن‌تر از قبل و در نیمه دوم سال ۹۹ تحویل کسبه می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد همان طور که وعده داده بودیم، ساختمان پلاسکو ایمن‌تر از قبل و در ۱۵ طبقه به اضافه پنج طبقه زیرزمین تا نیمه دوم سال آینده ساخته و به کسبه آن تحویل داده می‌شود و همه اختلافاتی که در گذشته بین بنیاد و دستگاه‌های مختلف بود را حل کردیم.

پلاسکو ایمن‌تر از قبل و در نیمه دوم سال ۹۹ تحویل کسبه می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز فتاح در بازدید از روند ساخت و پیشرفت ساختمان پلاسکو گفت: با توجه به اختلافات و مسائلی که پیش آمده بود، در ساخت ساختمان پلاسکو هم تأخیر بوجود آمد، اما مراحل اجرایی این ساختمان تجاری از اسفندماه ۹۷ آغاز شد و همان طور که قول دادیم نهایتا دو ساله آن را تحویل می‌دهیم.

وی با بیان این‌که ساختمان پلاسکو در نیمه دوم سال آینده ساخته شده و به کسبه آن تحویل داده می‌شود، افزود: همه اختلافات را در زمینه چگونگی ساخت ساختمان پلاسکو حل کردیم و همان طور که قبلا وعده داده شده بود این ساختمان تجاری ایمن تر از قبل و در ۱۵ طبقه به اضافه پنج طبقه زیرزمین ساخته خواهد شد و می‌خواهیم آن را به گونه‌ای بسازیم که به نمادی در کشور تبدیل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که همه هزینه‌های ساخت ساختمان پلاسکو بر عهده بنیاد مستضعفان و هزینه‌های بازسازی و مقاوم‌سازی ساختمان شمالی پلاسکو با هزینه کسبه آن انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به این‌که باید در ساختمان جدید پلاسکو همه ضوابط اصولی و مهندسی را رعایت کنیم، مغازه‌های پلاسکو قدری از نظر متراژ کوچک‌تر می‌شوند که کسبه پلاسکو آن را پذیرفته‌اند و مشکلی در حال حاضر وجود ندارد، اما تعداد مغازه‌ها کمتر نخواهد شد.

فتاح در پاسخ به دیگر سوال خبرنگاری درباره وضعیت قرارداد‌های بنیاد مستضعفان با کسبه پلاسکو گفت: قرارداد‌ها نیز اصلاح شده و هیچ هزینه‌ای از کسبه دریافت نخواهیم کرد و هم اکنون مراحل اجرایی ساخت پلاسکو با سرعت در حال انجام است و امیدواریم به موقع این کار را تمام کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از توافقاتی که در این زمینه صورت گرفته، ساخت نمادی برای شهدای آتش‌نشان پلاسکو است که می‌خواهیم آن را با هزینه بنیاد مستضعفان و در شأن این شهدا بسازیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر