کد خبر: 73385
A

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: درخواست روادید تجاری اعضای کمیسیون صنایع صحت ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقاضایی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشتند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: درخواست روادید تجاری اعضای کمیسیون صنایع صحت ندارد

به گزارش دیده بان ایران، سعید باستانی روز یکشنبه درباره انتشار برخی تهمت‌ها به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس مبنی بر درخواست روادید تجاری از آلمان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواستی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشتند و آسکوتک آلمان برای آنها دعوت‌نامه صادر کرده است.

نمایندگان اطلاعی از سفر به آلمان نداشتند

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن از تلاش تشریفات مجلس برای صدور روادید جهت سفر به آلمان خبری نداشتند، افزود: پاسپورتی که نمایندگان برای ماموریت‌ها از آن استفاده می‌کنند سیاسی بوده و در اختیار تشریفات مجلس است به همین دلیل نمایندگان اطلاعی از سفر به آلمان نداشته و درخواستی برای آن امضا نکردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تاکنون روادید برای سفر نمایندگان برای سفر به آلمان صادر نشده، اظهار داشت: نمایندگان متقاضی سفر به آلمان نبودند و در حق آنها جفا شده است.

باستانی در تشریح روند ماموریت نمایندگان مجلس، توضیح داد: از دوره نخست مجلس براساس عضویت در کمیسیون‌ها و دانش نمایندگان، به آنها ماموریتی واگذار می‌شود.

نمایندگان طی ۲ سال گذشته به مامویت نرفتند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ماموریت نمایندگان در حوزه کاری آنها و متناسب با تخصصشان است، اضافه کرد: نمایندگان طی ۲ سال گذشته به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و هزینه بسیار، به ماموریت نرفتند و بیشتر مسائل در داخل کشور بررسی می‌شود./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر