کد خبر: 75955
A

مشکل سهمیه بنزین آژانس‌ها ، اسنپ و تپ سی چه زمانی بر طرف می‌شود؟

؛ رامین ربیعی، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت البرز در خصوص مشکلات بنزین اژانس ها گفت : سهمیه بنزین آژانس ها و تاکسی های اینرنتی یک مسئله کشوری است که با پیگیری ما در جلسات تنظیم بازار در حال برطرف شدن است. ربیعی افزود : مشخصات آژانس ها و شماره حساب آن ها به تهران ارسال شده است و هم اکنون منتظر اعلام نتیجه هستیم مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت البرز در ادامه افزود :درخصوص سهمیه بنزین آموزشگاه های رانندگی نیز بیشتر خودروهای آموزشگاه ها گاز سوز است ولی برای دریافت سهمیه بنزین باید درخواست های خود را ارائه کنند تا به سازمان صنعت ، معدن وتجارت ارسال شود.

مشکل سهمیه بنزین آژانس‌ها ، اسنپ و تپ سی چه زمانی بر طرف  می‌شود؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رامین ربیعی، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت  البرز در خصوص مشکلات بنزین  اژانس ها گفت : سهمیه بنزین  آژانس ها و تاکسی های اینرنتی یک مسئله کشوری است که با پیگیری ما در جلسات تنظیم بازار در حال برطرف شدن است.

 ربیعی افزود : مشخصات آژانس ها و شماره حساب آن ها  به تهران ارسال شده است  و هم اکنون  منتظر اعلام نتیجه هستیم .

مدیرکل  صنعت ، معدن و تجارت البرز در ادامه افزود :درخصوص سهمیه بنزین آموزشگاه  های رانندگی نیز بیشتر خودروهای آموزشگاه ها گاز سوز است ولی برای دریافت سهمیه بنزین باید درخواست های خود را ارائه کنند تا به سازمان صنعت ، معدن وتجارت ارسال شود.

ربیعی گفت  : درخواست های رانندگان آموزشگاه ها ،آژانس ها و تاکسی های اینترنتی به تنظیم بازار البرز ارائه می شود تا در نهایت تصمیم کشوری برای این موضوع گرفته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر