کد خبر: 7651
A
همزمان با سفر روحانی به خراسان رضوی انجام شد:

افتتاح دو پروژه از طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور/ بهره‌برداری از ۱۶ کیلومتر راه بین شهری در خراسان رضوی

همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی ۱۶ کیلومتر راه بین‌شهری با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

افتتاح دو پروژه از طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور/ بهره‌برداری از ۱۶ کیلومتر راه بین شهری در خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی ۱۶ کیلومتر راه بین‌شهری با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

پروژه احداث قطعه اول محور مهنه- گناباد به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین پروژه احداث قطعه اول محور بجستان- فردوس به طول ۶ کیلومتر از جمله طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در این سفر به شمار می‌روند.

این دو پروژه که از طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور محسوب می‌شوند دارای  ۱۶ کیلومتر طول قابل افتتاح بوده و هزینه‌ای برابر با ۲۳۵ میلیارد ریال صرف کرده‌اند.

بر اساس این گزارش‌، قطعه یک محور مهنه- گناباد که از دی ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شده است به مدت ۹ ماه اجرایی شده و با طولی ۱۰ کیلومتری و عرضی ۱۱ متری هم‌اکنون قابل بهره‌برداری است.

همچنین قطعه یک محور بجستان- فردوس نیز با طولی ۶ کیلومتر و عرضی ۱۱ متر در حال حاضر آماده افتتاح است.

کلنگ‌زنی قطعه دوم محور مهنه – گناباد و حضور در جلسه فرمانداری این منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر راه وشهرسازی در سفر یک روزه به استان خراسان رضوی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر