کد خبر: 77108
A

واکنش نماینده مجلس به تجمع روز شنبه مردم/ امیر خجسته: مشخص کردن مکانی برای تجمعات مردم مهم است

رئیس فراکسیون شفاف سازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مسوولین باید حقایق را شفف برای مردم بیان کنند، گفت: مردم قطعا این شفافیت را می‌پذیرند و اعتماد آنها به مسوولینی که شفاف صحبت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

واکنش نماینده مجلس به تجمع روز شنبه مردم/ امیر خجسته: مشخص کردن مکانی برای تجمعات مردم مهم است

به گزارش دیده بان ایران؛ امیر خجسته با تاکید بر لزوم صداقت مسوولین با مردم، اظهار کرد: مسوولین مملکت و سران قوا در هر اتفاقی که در جامعه رخ می‌دهد، باید صادقانه با مردم صحبت کنند و قطعا مردم این شفافیت را می‌پذیرند و اعتماد آنها به مسوولینی که شفاف صحبت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

او در ادامه افزود: اما متاسفانه بعضا می‌بینیم وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، مسوولین حقایق را شفاف برای مردم بیان نمی‌کنند و یا در گفتن آن تعلل دارند و یا ناهنجاری‌ها به نحو دیگری مطرح می‌شود که مشکلاتی را به وجود می آورد؛ در حالی که اطلاع رسانی درست و به موقع را نباید از دست دارد چراکه در این صورت دشمن از فضاهای موجود سوء استفاده می‌کند.

خجسته تصریح کرد: وقتی ما حقایق را نگوییم دشمن پیش دستی می‌کند و حتی ممکن است دروغ‌هایی را نیز به آن اضافه کند پس خودمان باید پیش قدم شویم. مردم ما فهیم هستند و باید به آنها اعتماد کنیم و مطمئن باشیم هر اتفاقی هم که رخ دهد مردم پای کار خواهند بود و از نظام و کشورشان دفاع می‌کنند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مشخص کردن مکانی برای تجمعات از جمله موارد مهمی است که بارها در رابطه با آن سخن گفتیم تا مردم بتوانند به راحتی مطالبات خود را به گوش مسوولین برسانند و مسوولین هم باید پاسخگو باشند که انجام دادن این کارها قطعا می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند. اعتراضات شنبه شب  هم نمونه‌ای از نارضایتی‌های مردم در پی حادثه سقوط هواپیما بود که باید با عاملین سقوط هواپیما برخورد قانونی صورت بگیرد اما مساله مهمتر این است که حوادث اخیر نباید عاملی شود تا موفقیت‌های اخیر ما در برابر آمریکا تحت الشعاع قرار بگیرد./ شفقنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر