کد خبر: 77957
A

پشت پرده تخریب گروه توسعه ملی چه کسی است/اهداف این شخص و برخی دوستانش برای ناکارآمد جلوه دادن اقدامات این گروه چیست/چرا حراست وزارت اقتصاد و بانک ملی در خصوص این شخص سکوت کرده است

چند وقتی است که اخبار هدفدار و مسمومی در خصوص گروه توسعه ملی و انتصابات آن در فضای خبری کشور منتشر میشود و تحت هر عنوان شخص معاون اول رییس جمهور . وزیر اقتصاد . معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک ملی را هدف قرار داده است تا انتصاب مدیران ارشد گروه توسعه ملی را دچار چالش کرده و با فرافکنی این گروه بزرگ اقتصادی را دچار مشکل سازد.

پشت پرده تخریب گروه توسعه ملی چه کسی است/اهداف این شخص و برخی دوستانش برای ناکارآمد جلوه دادن اقدامات این گروه چیست/چرا حراست وزارت اقتصاد و بانک ملی در خصوص این شخص سکوت کرده است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ چند وقتی است که اخبار هدفدار و مسمومی در خصوص گروه توسعه ملی و انتصابات آن در فضای خبری کشور منتشر میشود و تحت هر عنوان شخص معاون اول رییس جمهور . وزیر اقتصاد . معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک ملی را هدف قرار داده است تا انتصاب مدیران ارشد گروه توسعه ملی را دچار چالش کرده و با فرافکنی این گروه بزرگ اقتصادی را دچار مشکل سازد. 

تحریریهسایت دیده بان ایران به اسنادی دست پیدا کرده است که یکی از مدیران این هلدینگ اقتصادی که به خاطر عملکرد ضعیف و پر حاشیه اش چند وقت پیش از کار برکنار شده با پرداخت برخی رقم های مالی به برخی سایتها در صدد تخریب و حاشیه سازی برای این گروه است و با عنوان هزینه تبلیغات  انتخابات مجلس، جریان انحرافی و موارد دیگر مدیران ارشد وزارت اقتصاد و بانک ملی را برای انتصابات  تحت فشار قرار داد.

این شخص که در یکی شرکتهای زیر مجموعه وزارت اقتصاد به خاطر فساد مالی و مدرک جعلی برکنار شده و پس از آمدن به یکی از هلدینگ های گروه توسعه ملی  پس از مدت کوتاهی به خاطر مدیریت ضعیف و حاشیه دار از این هلدینگ اخراج شد . در صدد است با برخی اخبار کذب و فاقد پشتوانه این مجموعه را تخریب و مدیران ارشد را ناکارآمد  جلوه داد. 

در اولین فرصت برخی صورتهای مالی این مدیر برکنار شده را منتشر خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر