کد خبر: 79671
A

سقف کارت به کارت ۵میلیون‌ شد / تمدید تاریخ انقصای کارت تا ۳ماه بدون مراجعه حضوری / افزایش سقف برداشت از خودپرداز به ۵۰۰هزارتومان

بانک مرکزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب به صورت موقت را به شبکه بانکی ابلاغ کرد که بر اساس آن، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.

سقف کارت به کارت ۵میلیون‌ شد / تمدید تاریخ انقصای کارت تا ۳ماه بدون مراجعه حضوری / افزایش سقف برداشت از خودپرداز به ۵۰۰هزارتومان
به گزارش دیده بان ایران ؛  بانک مرکزی برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب برای پیشگیری از ابتلا به کرونا دستوراتی را ارائه داد :

 

1. سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدا هر کارت به ۵۰میلیون ریال افزایش یابد.
2. سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ۱۰ میلیون ریال به ۳۰میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.
3. امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت ۳ ماه از تاریخ انقضاء بلامانع است.
4. افزایش سقف برداشت نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵میلیون ریال بلامانع است.
5. تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز دوم درهر شبانه روز به شرح دستورالعمل پیوست به ۵بار افزایش یابد.

 

بانک مرکزی تاکید کرد که رعایت مفاد این بخشنامه تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده و بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ این بانک صورت خواهد پذیرفت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر