کد خبر: 79791
A

در میان هزار وعده انجام نشده دولت و مجلس های گذشته؛ این بار مجلس جدید هم وعده داد؛ پس از مسکن مهر، مسکن امید، مسکن ملی؛ از «مسکن طرح ملی انقلاب» هم رونمایی می شود؟

باز هم مجلس جدیدی فعالیت خود را آغاز کرد و در همان آغاز کار به جای تکمیل کردن پروژه های نیمه کاره و غیر فعال دولت ها و مجالس گذشته؛ وعده جدیدی داد و ظاهراً قرار است باز هم همه چیز از صفر شروع شود! منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم مجلس تصریح کرد: برای کمبود مسکن جامعه طرحی را در نظر دارم که طرح ملی مسکن انقلاب که فراتر از مسکن مهر است را در مجلس یازدهم رونمایی خواهم کرد

در میان هزار  وعده انجام نشده دولت و مجلس های گذشته؛ این بار مجلس جدید هم وعده داد؛ پس از مسکن مهر، مسکن امید، مسکن ملی؛ از «مسکن طرح ملی انقلاب» هم رونمایی می شود؟
به گزارش دیده بان ایران؛ باز هم مجلس جدیدی فعالیت خود را آغاز کرد و در همان آغاز کار به جای تکمیل کردن پروژه های نیمه کاره و غیر فعال دولت  ها و مجالس گذشته؛ وعده جدیدی داد و ظاهراً قرار است باز هم همه چیز از صفر شروع شود!
 
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی درباره مهمترین اولویت‌هایش در مجلس آتی گفت: مجلس یازدهم باید مجلسی مسئله‌محور باشد زیرا برخی از مسائل اصلی کشور عمومی است و باید اولویت بندی شده و بکوشیم از ماه‌های اول برای آن چاره اندیشی کنیم. 

 

وی افزود: پیگیری موضوع معیشت مردم و چاره‌اندیشی برای قدرت خرید مردم و مقابله با تورم و گرانی بخشی از اولویت‌های من است که باید سریعا درباره این موضوعات راهکار در نظر گرفته و چاره‌ اندیشی کرد. 

 

**طرح ملی مسکن انقلاب که فراتر از مسکن مهر است

 

 منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم مجلس تصریح کرد: برای کمبود مسکن جامعه طرحی را در نظر دارم که طرح ملی مسکن انقلاب که فراتر از مسکن مهر است را در مجلس یازدهم رونمایی خواهم کرد؛ در مسکن مهر فقط برای خانه اولی‌ها اقداماتی انجام داد اما در طرح ملی مسکن انقلاب که سه فاز برای آن در نظر گرفته‌ام تلاش دارم مشکلات خانه اولی‌ها حاشیه‌های شهر و بافت‌های فرسوده شهرها را در دستور کار قرار دهیم.

 

میرتاج‌الدینی گفت: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی زیادی درباره این طرح انجام داده‌ایم و قطعا این موضوع را در مجلس یازدهم دنبال خواهم کرد. 

 

وی افزود: در طرح مذکور الگوی خوبی از مسکن مهر گرفته‌ایم و بر همین اساس امتیازات آن را در طرح ملی مسکن آورده و اشکالات را حذف کردیم از جمله اینکه تاثیر زمین در این مسکن‌ها باید صفر باشد و با تسهیلات پایین‌تر به متقضایان داده شود که این دقیقا امتیازات مسکن مهر بود.

 

میرتاج الدینی افزود: برای تدوین این طرح جلسات متعددی را با برخی نمایندگان مجلس و صاحب نظران و کارشناسان داشته‌ایم همچنین بنا داریم پس از تکمیل آن، این طرح را در مجلس یازدهم رونمایی کنیم. /فارس
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر