کد خبر: 80016
A

ابراز نگرانی کارمندان بانک‌ها از فوت 6 نفر از همکارانشان بر اثر "کرونا"/ دولت به دادمان برسد

جمعی از کارمندان بانک‌ها می گویند: دولت باید فکری به حال کارکنان بانک‌ها به خصوص در استان‌های پرخطر کند.

ابراز نگرانی کارمندان بانک‌ها از فوت 6 نفر از همکارانشان بر اثر "کرونا"/ دولت به دادمان برسد

به گزارش دیده بان ایران؛ جمعی از کارکنان بانک‌های سراسر کشور از مرگ همکاران خود بر اثر کرونا ابراز نگرانی کردند.

روز گذشته، رئیس کل بانک مرکزی از جان باختن شش کارمند نظام بانکی کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. عبدالناصر همتی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

«طبق اطلاع واصله تا کنون شش نفر از همکاران عزیز و تلاشگر نظام بانکی کشور در جریان خدمت‌رسانی به مردم بزرگوار کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده و به رحمت حق پیوسته‌اند. درگذشت این سربازان خط مقدم خدمت به مردم در شعب بانک‌های کشور را به خانواده گرامی آنها و مدیران و همکارانشان تسلیت می‌گویم. روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.»

حالا کارمندان بانک‌ها می‌گویند: لااقل کار بانک‌ها را در استان‌های پرخطر شیفتی کنند تا همه ما هر روزه در معرض خطر کرونا نباشیم.

این کارمندان با بیان اینکه ما در کار روزانه‌مان با آلوده‌ترین چیز ممکن یعنی «اسکناس» سروکار داریم، افزودند: مرگ 6 نفر در کمتر از یک ماه، بسیار دردناک و نگران‌کننده است و دولت باید هرچه زودتر حداقل در استان‌هایی مانند تهران، قم و گیلان، فکری به حال کارمندان بانک کند؛ علاوه بر اینکه باید تجهیزات بهداشتی به اندازه کافی در اختیار همکاران ما قرار دهند، تغییر شیوه کاری و شیفتی کردن کار نیز یک ضرورت است.

در عین حال، نمایندگان بازنشستگان بانک‌های سراسر کشور نیز بابت سلامتی همکاران شاغل خود ابراز نگرانی کردند و خواستار توجه دولت و مسئولان به موضوع شدند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر