کد خبر: 80915
A

گوگل ۸۰۰ میلیون دلار و ۳ میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می‌کند

مدیرعامل شرکت گوگل، ساندار پیچای اعلام کرد شرکت وی تعهد می‌دهد ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به مشاغل و تلاش‌های مقابله با بحران کرونا اهدا کند. افزون بر این، شرکت گوگل، ۲ تا ۳ میلیون ماسک نیز برای مبارزه با کرونا اهدا می‌کند.

گوگل ۸۰۰ میلیون دلار و ۳ میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرعامل  شرکت گوگل، ساندار پیچای اعلام کرد شرکت وی تعهد می‌دهد  ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به مشاغل و تلاش‌های مقابله با بحران کرونا اهدا کند. افزون بر این، شرکت گوگل، ۲ تا ۳ میلیون ماسک نیز برای مبارزه با کرونا اهدا می‌کند.

 مدیرعامل گوگل در یک پست وبلاگی، اعلام کرد که این شرکت با Magid Glove & Safety همکاری می‌کند تا نرخ تولید ماسک‌ها را در هفته‌های آینده تقویت کند. در این پست همچنین به تلاش‌های بیشتر گوگل برای اهدای پول و تبلیغات به منظور پشتیبانی از مشاغل کوچک، متوسط ​​، سازمان‌های بهداشتی و موسسات دانشگاهی اشاره شده است.

این صندوق برای کمک به سازمان بهداشت جهانی و سایر آژانس‌های دولتی اطلاعاتی در مورد مبارزه با شیوع COVID-۱۹ در حدود ۲۲۵۰ میلیون دلار کمک مالی می‌دهد. این اعتبار همچنین شامل اعتبار ۳۴۰ میلیون دلاری Google Ads برای کلیه مشاغل کوچک و متوسط  است ​​که دارای یک حساب فعال در این سامانه در طول سال گذشته هستند. این اعتبارات تا پایان سال میلادی قابل استفاده است.

در همین حال، ۲۰ میلیون دلار نیز به بخش گوگل کلود اهدا شده است تا محققان و مؤسسات دانشگاهی که مشغول مطالعه واکسن‌ها، روش‌های درمانی و سایر داده‌ها برای کمک به گسترش COVID-۱۹ هستند، با آرامش بیشتری پژوهش کنند. بسیاری از شرکت‌های مهم فناوری تلاش کرده اند کمک‌هایی قابل توجه را به بخش مبارزه با کرونا اختصاص دهند. از مایکروسافت تا اپل و فیس بوک در تلاشند سهمی در کنترل و مهار کرونا داشته  باشند.

اپل به تازگی یک برنامه غربالگری COVID-۱۹ را با حمایت مراکز مبارزه و کنترل بیماری‌های ایالات متحده (CDC) منتشر کرده است، شرکت آلفابیت (شرکت مادر گوگل) نیز در تلاش است به بخش‌های انجام آزمایش سریع کرونا کمک کند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر