کد خبر: 81082
A

گروه خودروسازی فورد نیز به چالش تولید «دستگاهای تنفسی» پیوست

گروه خودروسازی فورد تصمیم گرفته است به چالش تولید ونتیلاتور بپیوندد. فورد آخرین گروه خودروسازی است که اعلام کرده ساخت ونتیلاتور‌های مورد نیاز را که برای درمان بدترین علائم COVID-۱۹ بسیار مهم هستند، آغاز خواهد کرد. این خودروساز دوشنبه اعلام کرد که برای بخش مراقبت‌های بهداشتی جنرال الکتریک، ونتیلاتور تولید می‌کند، که دارای یک طراحی "ساده" است و ساختاری دارد که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است.

گروه خودروسازی فورد نیز به چالش تولید «دستگاهای تنفسی» پیوست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گروه خودروسازی فورد تصمیم گرفته است به چالش تولید ونتیلاتور بپیوندد. فورد آخرین گروه خودروسازی است که اعلام کرده ساخت ونتیلاتور‌های مورد نیاز را که برای درمان بدترین علائم COVID-۱۹ بسیار مهم هستند، آغاز خواهد کرد. این خودروساز دوشنبه اعلام کرد که برای بخش مراقبت‌های بهداشتی جنرال الکتریک، ونتیلاتور تولید می‌کند، که دارای یک طراحی "ساده" است و ساختاری دارد که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است.

فورد پیش از این با جنرال الکتریک همکاری کرده تا تولید ونتیلاتور‌های خود را افزایش دهد و به زودی به آیرون کمک خواهد کرد تا ظرفیت تولید این شرکت را در فلوریدا افزایش دهد. این خودروساز در حال حاضر به ساخت ماسک و لباس‌های محافظ برای کارمندان مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند.

فورد برای ساختن ونتیلاتور‌ها در یکی از کارخانه‌های قطعات سازنده خودرو در میشیگان، به ۵۰۰ کارمند داوطلب هزینه پرداخت می‌کند. این کارخانه حال حاضر به دلیل بیماری عالم گیر کرونا تعطیل شده است. این شرکت از هفته ۲۰ آوریل، دستگاه ونتیلاتور را به شکل شبانه روزی می‌سازد. فورد پیش بینی می‌کند تا پایان ماه آوریل (۱۱ اردیبهشت) بتواند ۱۵۰۰ عدد دستگاه‌ها تا پایان ماه می (۱۰ خرداد) ۱۲ هزار دستگاه و تا پایان ماه ژوئیه (۱۰ تیر) به ۳۰ هزار دستگاه در ماه برسد.

آدریان پرایس، مدیر بخش مهندسی و تولید بین الملل فورد، گفت: فورد وسازمان بهداشت و درمان معتقدند طراحی ونتیلاتور بدون نیاز به برق از نظر قابلیت آن کاملاً قابل قبول است. شاید مهمتر از همه یک طراحی ساده است که می‌تواند به سرعت ارتقا یابد. در خصوص تیم کارگران سازنده دستگاه که سلامت آنان نیز مهم است نیز گفته شده که آن‌ها از محصولات محافظ برخوردار خواهند بود و سلامتی آنان نیز به طور مداوم بررسی می‌شود.

تسلا نیز در حال بررسی چگونگی کمک به ساخت دستگاه‌های ونتیلاوربرای شرکتی به نام Medtronic است و حتی مقداری ونتیلاتور از چین خریداری کرده است که در این میان به بیمارستان‌ها ارسال شود. در اوایل روز دوشنبه، شرکت فضایی ریچارد برانسون نیز اعلام کرد که دستگاهی را ساخته است که می‌تواند به بیمارانی که به دلیل COVID-۱۹ مشکل تنفسی دارند کمک کند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر