کد خبر: 81763
A

گوشت گوسفندی کیلویی ۱۱۰ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۱۲ هزار تومانی قیمت این گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کننده نهایی، ۱۱۰ هزار تومان است.

گوشت گوسفندی کیلویی ۱۱۰ هزار تومان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت گوسفندی گفت: تقاضا برای گوشت گوسفندی به شدت کاهش یافته؛ اما عرضه وجود دارد و همین مساله باعث رکود و بی رونقی بازار شده است.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی، نسبت به ایام قبل از عید بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان کاهش یافته است، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه داران بین ۹۷ تا ۱۰۰ هزار تومان و برای مصرف کنندگان نهایی، ۱۱۰ هزار تومان است.

ملکی درباره قاچاق دام از کشور توضیح داد: به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، قاچاق متوقف شده و دامی از کشور خارج نمی‌شود.

وی درباره اینکه برای روزهای آینده چه شرایطی را پیش بینی می‌کنید؟، افزود: آخر ماه جاری به دلیل اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار می‌گیریم، احتمال دارد قیمت کمی افزایش یابد.

ملکی اضافه کرد: سازمان دامپزشکی در صدور مجوز برای ورود دام از غرب کشور به تهران، مقداری کند عمل می‌کند که ما از آنها درخواست می‌کنیم این روند را سرعت ببخشند تا مشکلی برای عرضه ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بره‌های جدید نیز کم کم به بازار عرضه وارد می‌شوند، گفت: به دلیل بارش‌های خوب و وضعیت مطلوب مراتع دام‌ها به خوبی تغذیه شده‌اند بنابراین ما مشکلی در عرضه نخواهیم داشت و تنها بحث صدور مجوز باید مقداری سرعت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر