کد خبر: 81875
A

واهمه مردم از دست زدن به روزنامه/ کسب و کار روزنامه فروش‌ها کساد شد

رئیس اتحادیه جراید کشور با بیان اینکه میزان خرید روزنامه نسبت به قبل 50 درصد کاهش یافته، گفت: اکثریت مردم هم از دست زدن به روزنامه واهمه دارند و فقط به خواندن تیترها اکتفا کرده و عبور می‌کنند.

واهمه مردم از دست زدن به روزنامه/ کسب و کار روزنامه فروش‌ها کساد شد

به گزارش دیده بان ایران بهروز جلالی درباره وضعیت فروش روزنامه در کیوسک‌ها بدنبال شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: دکه‌های فروش روزنامه حدود یک ماه تعطیل بودند و تعدادی از 23 فروردین بازگشایی شده و شروع به کار کرده‌اند اما میزان فروش به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به کاهش تردد و بسته بودن اکثر کسبه، طبیعی است که رقم فروش روزنامه و مجله کاهش یابد و اکثریت مردم هم از دست زدن به روزنامه واهمه دارند و فقط به خواندن تیترها اکتفا کرده و عبور می‌کنند.

رئیس اتحادیه جراید کشور با بیان اینکه میزان خرید روزنامه نسبت به قبل 50 درصد کاهش یافته، خاطر نشان کرد: البته هنوز تعدادی از روزنامه و یا مجله‌ها هم هنوز به کیوسک‌ها عرضه نشده و به پیشخوان‌ها نیامده‌اند.

وی یادآور شد: برخی از دکه‌ها به خاطر اجرای طرح فاصله‌گذاری تعطیل بوده‌اند و با نامه‌نگاری‌هایی که داشتیم، شروع به بازگشایی و ادامه فعالیت کرده‌اند و حدود کمتر از 10 کیوسک هم از فردا آغاز به کار می‌کنند. اما در هر حال به خاطر کاهش تردد، فروش روزنامه به شدت افت کرده و ضمن اینکه فعلا چاپ هم مثل سابق نیست./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر