کد خبر: 82036
A

امکان ثبت نام وام ازدواج به صورت تلفنی از سراسر کشور فراهم شد/ عکس

چنانچه به هر دلیلی نمی توانید به صورت اینترنتی ثبت نام وام ازدواج خود را انجام دهید. می توانید مراحل آن را به طور کامل از طریق تلفن انجام دهید.

امکان ثبت نام وام ازدواج به صورت تلفنی از سراسر کشور فراهم شد/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ توجه کنید که هرچه دیرتر ثبت نام کنید، دیرتر وام ازدواج تان را دریافت می کنید. پس همین حالا نسبت به ثبت نام وام ازدواج خود اقدام کنید.

شما می توانید به صورت تلفنی بانک و شعبه دلخواهتان را انتخاب کنید و به محض باز شدن آن بانک عملیات ثبت نام شما به صورت کاملا خودکار انجام می شود و کد پیگیری ۱۰ رقمی از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد. ( هزینه این خدمات ۲۵۰۰۰ تومان می باشد).

مراحل ثبت نام تلفنی وام ازدواج:

۱- تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۲۱۸۷ به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته ( اگر موفق به تماس با این شماره نشدید عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۹۰۲۶۶۶۶۴۸۶ پیامک کنید. تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. )

۲- اعلام اطلاعات خود شامل (شماره ملی، شماره شناسنامه، تاریخ دقیق تولد، وضعیت ایثارگری، استان محل سکونت، شهر محل سکونت، بانک جهت اخذ وام، نام شعبه پیشنهادی، شماره تلفن همراه، نشانی محل سکونت، در صورت دارا بودن اعلام کد پستی)

۳- دریافت کد رهگیری از طریق پیامک

۴- دریافت پیامک تعیین شعبه و مراجعه حضوری حداکثر ظرف ۱۲ روز

۵- ارایه مدارک به بانک

۶- واریز مبلغ وام به حساب شما (مبلغ وام ازدواج ۹۹ برای هر زوج ۵۰ میلیون تومان با اقساط ۷ ساله که حدود ماهی ۶۵۰ هزار تومان می باشد)

جهت مشاهده شرایط وام ازدواج و دریافت پاسخ سوالات خود کلیک کنید

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر