کد خبر: 82348
A

پاداش‌های بازیکنان تیم ملی امید درفدراسیون فوتبال گم شده است؟!

تیم ملی فوتبال امید ایران در زمان هدایت زلاتکو کرانچار کروات موفق شد در تهران تیم‌های ترکمنستان و یمن را شکست دهد و در دیدار پایانی رو در روی عراق موقف شد تا کار صعود به اما و اگر کشیده شود که سرانجام با خوش شانسی، شاگردان زلاتکو به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند. فدراسیون در آن زمان برای اعضای تیم پاداشی مصوب کرد که با حواشی زیادی همراه شد و درحالیکه این موضوع تصویب شده بود، اما به برخی از بازیکنان و کادرفنی این پاداش داده نشد که حواشی زیادی ایجاد کرد.

 پاداش‌های بازیکنان تیم ملی امید درفدراسیون فوتبال گم شده است؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم ملی فوتبال امید ایران در زمان هدایت زلاتکو کرانچار کروات موفق شد در تهران تیم‌های ترکمنستان و یمن را شکست دهد و در دیدار پایانی رو در روی عراق موقف شد تا کار صعود به اما و اگر کشیده شود که سرانجام با خوش شانسی، شاگردان زلاتکو به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند.

فدراسیون در آن زمان برای اعضای تیم پاداشی مصوب کرد که با حواشی زیادی همراه شد و درحالیکه این موضوع تصویب شده بود، اما به برخی از بازیکنان و کادرفنی این پاداش داده نشد که حواشی زیادی ایجاد کرد.

پس از اینکه زلاتکو کرانچار و مربیان خارجی فدراسیون قراردادشان را فسخ کردند، به آنها پاداش‌ها ندادند، زیرا معتقد بودند کرانچار قراردادش فسخ شده و پاداش نباید به او تعلق بگیرد.

از سویی دیگر برخی از بازیکنان که در تهران برای تیم ملی امید بازی کردند و همراه این تیم به تایلند نرفتند از لیست پاداش حذف شدند اما بازیکنانی که همراه با تیم امید به بانکوک رفتند، این پاداش را دریافت کردند.

درحالیکه بیشتر از یک سال از این موضوع گذشته، اما پاداش یک سری از بازیکنان پرداخت نشده و سبب ناراحتی آنها شده است، در این باره با یک منبع آگاه صحبت کردیم و او بیان کرد پاداش این افراد داده نشده است، اما درحال حاضر فدراسیون فوتبال درگیر مسائل اساسنامه و ... است و پس از آن تلاش می‌کنیم تا پاداش بازیکنان را بدهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر