کد خبر: 82449
A

برای ثبت نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان اینجا کلیک کنید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

برای ثبت نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان اینجا کلیک کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر افتخاری افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت بانک صادرات کسر اقساط تسهیلات  قرض الحسنه  ۷ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاد و از  حقوق  بازنشستگان کسر نخواهد شد.

افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که  سهام  بیمه ملت را خریداری کرده‌اند هم به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این افراد کسر نشود.

‌وی با اشاره به اینکه این موضوع شامل اقساط وام  ازدواج  فرزندان بازنشستگان هم می شود، گفت: این تصمیم در چارچوب حمایت از بازنشستگان در شرایط موجود و با همکاری صندوق  بازنشستگی  و نظام بانکی کشور اتخاذ شده است.

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است. افتخاری اظهار داشت: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت تا اول خرداد به مدت یک ماه با مراجعه به این سایت (اینجا کلیک کنید ) مراجعه کنند 

برای ثبت نام (اینجا کلیک کنید )

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر