کد خبر: 83544
A

علی گلمرادی: افتضاح لایحه واگذاری اموال و داراییهای دولت اظهر من الشمس است

نماینده ماهشهر گفت: لایحه مشارکت عمومی - خصوصی دولت، مبهم ، فسادانگیز و نگران کننده است

علی گلمرادی: افتضاح لایحه واگذاری اموال و داراییهای دولت اظهر من الشمس است

به گزارش دیده بان ایران؛  نماینده ماهشهر  در همین رابطه گفت: لایحه مشارکت عمومی - خصوصی  دولت به قصد واگذاری اموال و داراییهای دولت که در حقیقت  دارایی و سرمایه های مردم محسوب می‌شود، دارای اشکالات اساسی و متعددی میباشد.

علی گلمرادی  افزود: تجارب خصوصی‌سازی در کشور که نهایتاً به اختصاص سازی منجر گردید، آثار بسیار مخربی بر اقتصاد کشور از خود بر جا گذاشت و این تجارب تلخ  نباید در کشور تکرار شود.دولت این بار قصد دارد  دارایی‌های ملت را در پوششی دیگر به نابودی بکشاند. بدون تردید ساز و کار مورد نظر دولت و فرآیندهای تعریف شده در لایحه مذکور کاملاً مبهم و فساد برانگیز بوده و به شدت نگران کننده می باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: دولت به جای تدبیر و اتخاذ تصمیمات معقول برای برون رفت از مشکلات مالی خود، متاسفانه دست به تصمیمات نابجا زده و آینده کشور را بیشتر از وضعیت نابسامان موجود با مخاطره مواجه خواهد ساخت و این در حالیست که ما در مقابل نسل های آینده و آینده نظام مسئول هستیم.

  نماینده ماهشهر گفت:  دولت  با آینده فروشی ظرفیت های کشور به منظور دوام مقطعی خود، در حقیقت مشکلات آتی کشور را دوچندان خواهد نمود و نمایندگان مردم در خانه ملت وظیفه دارند به عنوان نگهبان و حافظان منافع ملت، با قدرت از  حقوق مردم دفاع و فریب استدلال و توجیهات بی اساس دولت را نخورند.

قضاوت تاریخ برای عوامل این تصمیمات خانمان برانداز قضاوت سختی خواهد بود.

 گلمرادی افزود: من از اول به شدت با این لایحه مخالف بوده ام. ضمن اینکه  به هیچ لایحه دولت خوشبین نبوده و نیستم و افتضاح این لایحه اظهر من الشمس است .

منبع: الف

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر